فرزام: جاور با آمادگی ۸۰ درصدی طلایی شد/ ضعف تیم پسران را باید با برنامه ریزی دو ساله جبران کنیم

کدخبر: 2037722

افشین فرزام، سرمربی تیم ملی روئینگ ایران در مسابقات کاپ آسیایی از آمادگی ۸۰ درصدی مهسا جاور بانوی المپیکی کشورمان در این مسابقات خبر داد.

افشین فرزام، سرمربی تیم ملی روئینگ ایران به « نسیم آنلاین » گفت: اوج آمادگی مهسا جاور یکماه قبل بود که توانست مدال نقره مسابقات انتخابی المپیک را به دست آورد و بعد از آن پیگیر مسائل دانشگاهی‌اش بود و تمرینات زیادی نداشت. جاور با ادوی دو هفته ای به آمادگی 80 درصدی رسید و توانست در رشته تخصصی‌اش با اقتدار مدال طلا را کسب کند.

سرمربی تیم ملی روئینگ ایران خاطرنشان کرد: امیدواریم آمادگی جاور در ادوی پرتغال به صددرصد برسد. این اردو از ده روز دیگر در کشور پرتغال برگزار می‌شود و به مدت یک ماه ادامه دارد. بعد از این مسابقات نیز در تهران به مدت یک هفته تمرینات سرعتی خود را انجام می‌دهد و یک هفته زودتر به المپیک برزیل اعزام می‌شویم.

فرزام همچنین درباره نتایجی که تیم ملی ایران در مسابقات کاپ آسیا کسب کرد اظهار داشت: برای نخستین بار موفق شدیم مدال‌های زیادی به دست آوریم. توانستیم طلسم مدال نگرفتن پسرها را بشکنیم. برای تیم دختران برنامه ریزی دو ساله داشتیم که حاصل آن درو کردن مدال‌های این رقابت‌ها بود و ضعف تیم پسران را نیز باید با برنامه ریزی دو ساله جبران کنیم.

ارسال نظر: