سردار قاآنی: فرزندان مکتبی هستیم که تمام رهبران ما بلا استثناء شهید شده‌اند

کدخبر: 982815

جانشین سپاه قدس در یادواره شهدای مدافع حرم گفت: مردم ایران در امر دفاع آنقدر پیش رفتند که هنر دفاع از خود را آموختند و هم پا در عرصه دفاع از مظلومین عالم گذاشتند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سردار اسماعیل قاآنی جانشین سپاه قدس نیز که در نخستین یادواره های مدافع حرم که شب گذشته در فرهنگسرای بهمن برگزار شد حضور داشت در انتهای برنامه در سخنانی گفت: شهیدان اثبات کردند که هنوز طنین دلربای سالار شهیدان در جهان طنین انداز است و لبییک گویانی هستند که این حرف پرچمدار اول شهادت در عالم را نگذارند که بر زمین بماند.

وی افزود: همه موجوات زنده از خود دفاع می کنند و دفاع یک امر طبیعی است. مردم قهرمان ایران در طول مدت انقلاب از همه ارزش های خود دفاع کردند. اما دفاع کردن از دیگران عادت و شرط مردانگی است و دنباله روی از ائمه معصومین و سالار شهیدان است.

سردار قاآنی ادامه داد: مردم ایران در امر دفاع آنقدر پیش رفتند که هنر دفاع از خود را آموختند و هم پا در عرصه دفاع از مظلومین عالم گذاشتند. شهدایی که امشب برنامه برای آنها برگزار می شود پای خود را در بالاترین جای دفاع در این تاریخ گذاشته اند.

جانشین سپاه قدس تصریح کرد: مادران همسران خواهران و برداران شهدایی که امشب برنامه برای آنها برگزار می شود علمداران این راه پرعزت هستید و جلساتی همانند جلسات امشب برای عرض ارادت به سالار شهیدان و زینب کبری (س) است.

وی در پایان گفت: ما فرزندان مکتبی هستیم که تمام رهبران ما بلا استثناء شهید شده اند. این موضوع بالاترین افتخار برای ما و شما خانواده های محترم شهدا است که اینگونه پای در دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام گذاشته ایم.

ارسال نظر: