چطور بلیط لحظه آخری پیدا کنیم؟

کدخبر: 2380186

سفر کردن یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های زندگی است. اما گاهی اوقات، هزینه‌های سفر می‌تواند مانع از آن شود که به مقصد مورد نظر خود سفر کنیم. یکی از راه‌های کاهش هزینه‌های سفر، خرید بلیط لحظه آخری است. بلیط لحظه آخری به بلیطی گفته می‌شود که در نزدیکی زمان پرواز و با قیمتی بسیار کمتر از بلیط‌های سیستمی یا چارتری به فروش می‌رسد. در این مطلب، به بررسی نحوه پیدا کردن بلیط هواپیما لحظه آخری خواهیم پرداخت. در این راستا، نکاتی را بیان خواهیم کرد که با رعایت آن‌ها، شانس خود را برای پیدا کردن بلیط لحظه آخری افزایش خواهید داد. با ما همراه باشید.

در خبرنامه سایت‌های فروش بلیط عضو شوید

بهترین و ساده‌ترین راه برای خرید بلیط لحظه آخری، عضویت در خبرنامه سایت‌های فروش بلیط است. هنگامی که در خبرنامه یک سایت فروش بلیط هواپیما عضو می‌شوید، در ایمیل خود، اخبار و اطلاعیه‌های این سایت را دریافت خواهید کرد. این اخبار و اطلاعیه‌ها، ممکن است شامل مواردی از قبیل تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه، اطلاعات مربوط به تغییر نرخ پروازها و اطلاع‌رسانی درباره بلیط‌های لحظه آخری باشد.

برای عضویت در خبرنامه یک سایت فروش بلیط هواپیما، معمولا باید آدرس ایمیل خود را در فرم عضویت سایت مورد نظر خود وارد کنید و سپس منتظر بمانید تا اخبار مربوط به قیمت بلیط‌ها برای شما ارسال شود.

مقاصد خاص را برای سفر خود انتخاب کنید

یکی از راه‌های خرید بلیط هواپیما لحظه آخری، انتخاب مقصدهای خاص برای سفر است. هر چقدر افراد کمتری به یک شهر سفر کنند، احتمال پیداکردن بلیط لحظه آخری برای آن بیشتر می‌شود. اگر به مقصدهای کمتر شناخته‌شده‌ای سفر کنید که مثلا به دلیل آب‌وهوای نامناسب، در فصل خاصی از سال تعطیل هستند یا به دلیل موقعیت جغرافیایی خاصشان دسترسی کمتری به آن‌ها وجود دارد، شانس شما برای پیداکردن بلیط لحظه آخری بیشتر خواهد شد. همچنین، اگر ایام غیر پیک را برای مسافرت خود انتخاب کنید، با توجه به کاهش تقاضا، احتمال اینکه بتوانید بلیط خود را به صورت لحظه آخری خریداری کنید، بیشتر خواهد شد.

از سرویس کی‌کجا در سایت فلای تودی کمک بگیرید

یکی از معتبرترین سایت‌ها برای خرید بلیط لحظه آخری سایت فلای تودی است. این شرکت اخیرا سرویسی به‌نام «کی‌کجا» را معرفی کرده که با استفاده از آن می‌توانید ارزانترین پروازها به سراسر نقاط جهان را پیدا کنید. بنابراین، اگر به‌خاطر پایین‌بودن نرخ بلیط‌های لحظه‌ آخری قصد خرید این نوع بلیط‌ها را دارید، توصیه می‌کنیم پیش از هر گونه اقدامی، ابتدا به سایت یا اپلیکیشن فلای تودی سر بزنید و نرخ پروازهای کی‌کجا به مقاصد مختلف در ایران و جهان را بررسی کنید. برای استفاده از این سرویس، کافی است در بخش کی‌کجا، بخش مبدا را پر کنید و گزینه جستجو را بزنید؛ در کوتاه ترین زمان ممکن، فهرستی ارائه خواهد شد که به شما می‌گوید کی، کجا ارزانتر است!

راهنمای خرید بلیط لحظه آخری در سایت فلای تودی

برای خرید بلیط لحظه آخری در سایت فلای تودی، ابتدا باید به بخش پرواز این سایت مراجعه کرده و با توجه به مقصد خود، گزینه پرواز خارجی یا داخلی را انتخاب کنید. پس از واردکردن اطلاعات لازم در بخش‌های مبدا، مقصد، تاریخ رفت، تاریخ برگشت (اگر قصد خرید بلیط به صورت رفت و برگشت را دارید) و تعداد مسافران، روی گزینه جستجو کلیک کنید.

در ادامه، لیستی از پروازهای موجود برای مسیر و تاریخ انتخابی شما ارائه خواهد شد. برای آنکه بدانید کدام بلیط‌ها لحظه آخری هستند، کافی است از نوار ابزار سمت راست صفحه و در بخش نوع بلیط، گزینه لحظه آخری را انتخاب کنید. بعد از انتخاب بلیط، تنها چند کلیک با انجام مراحل خرید و صدور بلیط فاصله خواهید داشت.

مزایا و معایب سفر با بلیط لحظه آخری

سفر با بلیط‌های لحظه آخری، می‌تواند روشی عالی برای کاهش هزینه‌های سفر باشد. اما قبل از خرید این نوع بلیط‌ها، باید مزایا و معایب آن را به دقت در نظر بگیرید. به‌عنوان مثال، این نوع بلیط‌ها هزینه‌های سفرتان را تا حد زیادی کاهش می‌دهند و در مواردی، نرخ آن‌ها نصف نرخ بلیط‌های معمولی است. به‌علاوه، از آنجایی که بلیط‌های لحظه آخری معمولا برای پروازهای کمتر پرطرفدار فروخته می‌شوند، می‌توانید به مقصدهای جدید و کمتر شناخته‌شده‌ای سفر کنید.

با این حال، در صورتی که بخواهید بلیط لحظه آخری برای سفر خود بگیرید، زمان بسیار کمی برای برنامه‌ریزی سفر خواهید داشت و مواردی مثل رزرو هتل، اجاره خودرو و... را باید در مدت زمان اندکی انجام دهید. همچنین، به دلیل اینکه بلیط‌های لحظه آخری، معمولا با تخفیف‌های بسیار زیادی فروخته می‌شوند، امکان کنسلی آن‌ها وجود ندارد. بنابراین، اگر به هر دلیلی، نتوانید سفر خود را انجام دهید، تمام هزینه بلیط را از دست خواهید داد.

فلای تودی، مرجع معتبر خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی

خرید بلیط لحظه آخری، می‌تواند روشی عالی برای کاهش هزینه‌های سفر باشد. با استفاده از سایت‌های معتبری مانند فلای تودی، می‌توانید بلیط لحظه آخری مورد نظرتان را با قیمتی مناسب خریداری کنید و سفری لذت‌بخش و مقرون‌به‌صرفه را برای خود رقم بزنید. فلای تودی، علاوه بر فروش بلیط هواپیما، خدمات دیگری مانند رزرو هتل، دریافت ویزا، خرید بلیط قطار و خرید تور را نیز ارائه می‌دهد. تمامی خدمات ذکرشده از طریق اپلیکیشن فلای تودی نیز قابل دریافت هستند. برای تجربه خاطره‌انگیزترین و لذت‌بخش‌ترین سفر عمرتان، کافی است همین حالا به سایت فلای تودی مراجعه کرده و از خدمات متنوع آن برای برنامه‌ریزی مسافرت خود استفاده کنید.

 

ارسال نظر: