اکانت های قانونی پلی استیشن از کجا بخریم؟

کدخبر: 2380191

امروزه بازی‌های پلی استیشن به عنوان جذاب‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های روز دنیا شناخته می‌شوند که هر روز تعداد طرفداران آنها بیشتر می‌شود. ولی برای تجربه بهتر و کامل این بازی‌ها باید اکانت قانونی پلی استیشن را از سایت‌ها و مراجع معتبر تهیه و خریداری کنید. اکانت قانونی پلی استیشن در واقع یک اکانت رسمی و معتبر محسوب می‌شود که شما را به عنوان یک بازیکن و گیمر مشروع شناسایی می‌کند.

در ادامه این مطلب قصد داریم تا به شما بگوییم که خرید و تهیه اکانت‌های قانونی پلی استیشن 4 و 5 چه مزایایی دارد و چطور میتوانید این نوع از اکانت‌های بازی را تهیه و خریداری کنید. همچنین شما را با انواع مختلف اکانت‌های قانونی بازی آشنا می‌کنیم تا پس از آشنایی بتوانید بر اساس نوع نیاز خود و میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید، بهترین نوع اکانت را انتخاب کرده و خریداری کنید. پس در ادامه این مطلب حتما با ما همراه باشید.

اکانت قانونی چیست؟

خرید اکانت قانونی بازی مورتال کامبت 11

اگر بخواهیم به طور دقیق تعریفی از اکانت قانونی داشته باشیم می‌توان گفت که اکانت قانونی اطلاعات کامل و جامعی از نام، تعداد رکوردها، لیست بازی‌هایی که قبلا تجربه کرده‌اید، کیف پول و... است. در صورت تهیه اکانت قانونی پلی استیشن میتوانید هر بازی را که دوست داشتید تجربه کنید و بدون اینکه متوجه محدودیت خاصی شوید. در حال حاضر برای تهیه اکانت قانونی بازی‌های پلی استیشن دو روش وجود دارد که روش اول خرید فیزیکی و روش دوم خرید دیجیتال و آنلاین است.

 

 

خرید فیزیکی بازی‌های پلی استیشن

خرید فیزیک همان خرید سی دی‌هایی است که میتوانید از فروشگاه‌ها تهیه کنید. یکی از اصلی‌ترین مزایای خرید فیزیکی بازی‌های پلی استیشن این است که به شما اجازه می‌دهد پس از تجربه بازی بتوانید آن را به فروش برسانید. البته با اینکه بازار سی دی‌ها رو به افول است ولی همچنان در دنیا به عنوان یک حوزه پرسود شناخته می‌شوند.

همچنین یکی دیگر از مزایای خرید فیزیکی بازی‌های پلی استیشن، توانای قرض دادن آن است. شما میتوانید سی دی خود را به فروش برسانید یا آن را هدیه بدهید.

خرید دیجیتال بازی‌های ویدیویی

روش دیگری که به شما اجازه می‌دهد اکانت قانونی بازی مورد خود را به راحتی تهیه کنید، خرید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی و سایت‌های معتبر است. در حال حاضر سایت‌ها و فروشگاه‌های زیادی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند اکانت قانونی بازی مورد نظر خود را در ظرفیت‌های مختلف تهیه کنید. در این نوع فروشگاه میتوانید از کارت‌های اعتباری نیز برای پرداخت بازی‌ها استفاده کنید. برای مثال برای خرید اکانت قانونی مورتال 11 میتوانید از کارت‌های اعتباری استفاده کنید!

البته در برخی مواقع ممکن است قیمت اکانت قانونی بازی‌های جدید بالا باشد که برای حل این مشکل میتوانید اقدام به خرید اکانت قانونی دست دوم کنید از خرده فروش‌ها کنید.

 

اکانت قانونی Crash Team Rumble

مزایای خرید اکانت قانونی بازی

خرید اکانت قانونی ps5 می‌تواند مزایای متعددی به همراه داشته باشد که در مجموع باعث می‌شوند بتوانید تجربه بهتر و لذت بخش تری از بازی مورد نظر خود داشته باشید. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما برخی از مهمترین مزایای خرید اکانت قانونی بازی را به شما معرفی می‌کنیم.

 

1-دسترسی به آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی

با تهیه و خرید اکانت قانونی بازی هر زمان که آپدیت یا بسته الحاقی خاصی از طرف استودیو سازنده برای بازی منتشر شد، میتوانید به آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی در سریع‌ترین حالت ممکن دسترسی داشته باشید و تجربه بهتری از بازی مورد نظر خود داشته باشید.

 

2-پشتیبانی

همچنین یکی از اصلی‌ترین مزایای خرید اکانت بازی به صورت قانونی، دسترسی به پشتیبانی است. با تهیه اکانت قانونی بازی در صورت بروز هر گونه مشکلی میتوانید با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید و در سریع‌ترین حالت ممکن مشکل پیش آمده را برطرف کنید.

 

 

3-امنیت بیشتر

در صورتی که اکانت بازی را به صورت غیر قانونی و جعلی تهیه کنید، ممکن است امنیت کنسول بازی شما به خطر افتاده و اطلاعات مهم خود را از دست بدهید و حتی دیگر نتوانید از کنسول بازی خود استفاده کنید.

انواع اکانت قانونی بازی

هم اکنون اکانت قانونی بازی‌ها در ظرفیت‌های مختلفی در فروشگاه ورم گیم به فروش می‌رسند. هر کدام از این ظرفیت‌ها ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند که در ادامه آنها را به شما معرفی می‌کنیم.

1-اکانت ظرفیت 1

در صورت تهیه اکانت قانونی ظرفیت 1 فقط میتوانید بازی را در حالت آفلاین تجربه کنید. همچنین این ظرفیت به شما اجازه می‌دهد که فقط یک بار بازی را دانلود و نصب کنید.

2-اکانت ظرفیت 2

با تهیه اکانت ظرفیت 2 میتوانید هر به صورت آفلاین و هم آنلاین بازی را تجربه کنید. همچنین این ظرفیت به شما اجازه می‌دهد تا هر بار که خواستید بازی را دانلود کنید

3-اکانت ظرفیت 3

با تهیه اکانت ظرفیت 3 فقط در صورت اتصال به اینترنت میتوانید بازی را تجربه کنید. همچنین این ظرفیت برای شما امکان فروش اکانت بازی را نیز فراهم می‌کند.

اکانت‌های قانونی پلی استیشن را از کجا بخریم؟

خرید اکانت قانونی بازی Crash Team Rumble برای PS4

همان طور که گفته شد، در حال حاضر مراجع و فروشگاه‌های اینترنتی زیادی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند اکانت قانونی بازی مورد نظر خود را تهیه و خریداری کنید. البته باید توجه داشته باشید که در بین این سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی، برخی غیر معتبر هستند و ممکن است مشکلات متعددی را برای شما به وجود بیاورند. از این رو باید توجه داشته باشید که اکانت قانونی بازی مورد نظر خود را از سایت‌های معتبر تهیه و خریداری کنید.

خرید اکانت قانونی بازی از فروشگاه ورم گیم

ورم گیم یکی از معتبرترین مراجع فروش و عرضه انواع اکانت قانونی بازی محسوب می‌شود که به شما اجازه می‌دهد تا اکانت قانونی بازی مورد نظر خود را با مناسب‌ترین قیمت و در سریع‌ترین زمان ممکن تهیه و خریداری کنید. در ادامه برخی از مهمترین مزایای خرید اکانت قانونی بازی از ورم گیم را به شما معرفی می‌کنیم.

1-قیمت مناسب و به صرفه

به جرئت می‌توان گفت که در فروشگاه بازی ورم گیم، قیمت تمامی اکانت‌های قانونی بازی نسبت به سایت‌های دیگر مناسب‌تر و به صرفه است. در واقع شما میتوانید بازی مورد نظر خود را از فروشگاه ورم گیم با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید. از این رو اگر از طرفداران اصلی بازی GTA v هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که فرصت خرید اکانت GTA v از سایت ورم گیم را اصلا از دست ندهید.

2-تحویل به موقع

پس از خرید اکانت قانونی بازی از ورم گیم، در سریع‌ترین حالت ممکن و در کمتر از 24 ساعت میتوانید به اکانت بازی خود دسترسی داشته باشید و آن را روی کنسول بازی خود نصب و راه اندازی کنید!

3-پشتیبانی 24 ساعته

همچنین یکی دیگر از مزایای اصلی خرید اکانت قانونی بازی از ورم گیم، پشتیبانی 24 ساعته است. این مزیت به شما اجازه می‌دهد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی بتوانید به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق پشتیبانی آن را برطرف کرده و تجربه بهتری از خرید خود داشته باشید.

سخن پایانی

در این مطلب سعی شد تا به معرفی اکانت قانونی بازی و مزایای خرید اکانت قانونی بازی پرداخته شود. شما میتوانید اکانت قانونی بازی خود را از سایت‌ها و فروشگاه‌های بازی معتبر مثل ورم گیم تهیه کرده و تجربه‌ای هیجان انگیز و لذت بخش را از بازی مورد نظر خود داشته باشید.

 

ارسال نظر: