معرفی مجهزترین آزمایشگاه در تهران با سابقه دیرینه

کدخبر: 2381358

تهران، پایخت ایران، همواره پیشرو در حوزه پزشکی و آزمایشگاهی بوده‌است. در این کلان شهر، پزشکان و مراکز تخصصی، بیمارستان‌های مجهز متعددی وجود دارد و همواره به دلیل پایتخت‌بودن، پزشکان و مراکز پزشکی معتبری در آن فعالیت می‌کنند. در این شهر، آزمایشگاه‌های مجهز و معتبر متعددی نیز وجود دارد، اما در میان این همه، آزمایشگاه‌های متعدد تهران، برخی با سابقه‌ای طولانی و تجربه‌ای غنی، به نماد کیفیت و دقت این شهر تبدیل شده‌اند.

در این مطلب، به معرفی «آزمایشگاه نیلو» به عنوان یکی از بهترین آزمایشگاه‌های تخصصی در ایران می‌پردازیم که با تکیه بر دانش و تجربه، به یکی از مجهزترین  و معتبرترین مراکز تشخیص پزشکی در کشور تبدیل شده‌است.

پیشینه و تجربه آزمایشگاه نیلو: از آغاز تا امروز

آزمایشگاه بیش از 2دهه است که فعالیت خود را در زمینه آزمایشگاه، شروع کرده و امروزه تبدیل به یکی از مراکز معتبر در این زمینه شده‌است. این آزمایشگاه در سال‌های ابتدایی فعالیتش، با تکیه بر دانش متخصص‌هایش و تجهیزات پیشرفته‌ای که وارد ایران کرد، توانست به سرعت در میان پزشکان و بیماران جایگاه معتبری کسب کند.

آزمایشگاه نیلو از همان ابتدا، کارش را کاملا علمی و دقیق آغاز کرده و همواره در این 20 سال، سعی کرده‌است بهترین خدمات را در زمینه پزشکی به مردم ارائه دهد و حتی از جدیدترین فناوری‌ها در این راستا استفاده کرده‌است.

تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته در آزمایشگاه نیلو

همانطور که اشاره شد، آزمایشگاه نیلو یکی از مجهزترین مراکز تشخیصی در ایران است که با بهره‌گیری از جدیدترین تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته، خدماتی دقیق و با کیفیت در زمینه تشخیص سرطان، آزمایش HPV، تست غربالگری و ... به بیماران و مراکز درمانی ارائه می‌دهد.

نیلولب، به دلیل گواهی‌نامه‌های ISO و بهره‌مندی از دستگاه‌های اتوماتیک پیشرفته، توانسته‌است، دقت و صحت نتایج خود را به طور قابل توجهی افزایش دهد و همین امر نیز موجب شهرت و اعتبار این مجموعه شده‌است.

خدمات تخصصی آزمایشگاه نیلو

آزمایشگاه نیلو، طیف وسیعی از خدمات را به مراجعینش با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. این آزمایشگاه خدمات تخصصی‌اش را به 3 دسته کلینیکال، پاتولوژی و ژنتیک، تقسیم‌بندی کرده تا بهتر و دقیق‌تر پاسخگوی نیازهای مختلف بیماران باشد.

خدمات کلینیکال

خدماتی که این مرکز در بخش کلینیکالش ارائه می‌دهد، عبارت‌اند از:

  • انجام آزمایش‌های روتین و دوره‌ای

 شامل آزمایش خون، ادرار و مدفوع برای تشخیص بیماری‌های مختلف

  • آزمایش‌های تخصصی
  1. سندروم داون: تشخیص زودهنگام اختلال‌های ژنتیکی همچون سندروم داون در دوران بارداری
  2. تست HPV: انجام تست HPV برای تشخیص ویروس پاپیلومای انسانی
  3. تست هپاتیت: انجام تست هپاتیت برای تشخیص انواع آن
  4. آزمایش سرطان: تشخیص انواع مختلف سرطان از طریق بررسی نشانگرهای توموری
  5. پاپ اسمیر: غربالگری سرطان دهانه رحم
  6. میکروب‌شناسی: تشخیص عفونت‌های باکتریایی، قارچی و ویروسی
  7. هورمون‌شناسی: بررسی اختلالات هورمونی
  8. انگل‌شناسی: تشخیص عفونت‌های انگلی
  9. آنالیز سرولوژی و ایمنولوژی: بررسی سیستم ایمنی بدن
  10. هماتولوژی و تست‌های انعقادی: بررسی خون و اختلالات انعقادی.
  • بخش پاتولوژی

در بخش پاتولوژی، این آزمایشگاه خدمات پاتولوژی و ایمونوهیستوشیمی به بیماران ارائه می‌دهد. ایمونوهیستوشیمی، یکی از جدیدترین روش‌های تشخیصی در شاخه پزشکی و به ویژه آسیب‌شناسی است.

  • بخش ژنتیک

آزمایشگاه نیلو در زمینه تشخیص بیماری‌های ژنتیک و ارائه مشاوره در این زمینه نیز خدمات زیر را به مراجع‌ها ارائه می‌دهد:

  1. مشاوره ژنتیک به زوج‌ها در مورد بیماری‌های ژنتیکی
  2. تشخیص بیماری‌های ژنتیکی از طریق بررسی ژن‌ها
  3. تعیین توالی ژن‌ها برای تشخیص دقیق‌تر بیماری‌ها
  4. استفاده از سکانس ژنتیک برای بررسی کل ژنوم.

مجله خبری آزمایشگاه نیلو

در کنار خدمات متنوع و باکیفیتی که این آزمایشگاه به مراجعینش ارائه می‌دهد، این مرکز دارای یک مجله خبری است و جدیدترین اطلاعات علمی را در اختیار پزشکان، بیماران، نومادران و زنان باردار قرار می‌دهد تا تمامی عموم مردم بتوانند مطالب علمی و پزشکی که توسط آزمایشگاه نیلو جمع آوری شده است را مطالعه نمایند. 

سخن آخر

همانطور که گفته شد، آزمایشگاه نیلو یکی از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز تشخیصی در تهران است که با ارائه خدمات تخصصی و بهره‌گیری از تجهیزات مدرن، توانسته نقش مهمی در ارتقای سطح سلامت جامعه ایفا کند. اگر برای انجام آزمایش‌های تخصصی و روتین، دنبال یک آزمایشگاه معتبر هستید، با آزمایشگاه نیلو تماس بگیرید.

 

ارسال نظر: