شهادت یحیی سنوار تایید شد

کدخبر: 2381296

با تایید خبر شهادت یحیی سنوار توسط حماس، ویدئویی که از لحظات قبل از شهادت یحیی سنوار منتشر شد مورد توجه قرار گرفت.

نسیم‌آنلاین: جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را تایید کرد. از دیروز مقامات و رسانه‌های صهیونیستی این خبر را اعلام کرده بودند. در ساعات اول اعلام تصاویری منتشر شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت و هر آنچه رژیم صهیونیستی درخصوص سنوار بافته بود را از بین برد. از جمله این تصاویر که توسط کوادکوپتر لحظاتی پیش از شهادت این مجاهد ضبط شده و مقاومت او تا آخرین قطره‌ی خون را نشان می‌دهد.

محسن فائضی در صفحه شخصی خود نوشت: روایت تصاویری پهپادی از مردی با صورتی پوشانده شده، با چفیه فلسطینی، تنها بر روی مبل، با مچی قطع شده که با سیم بسته شده، در حال تلاش با آخرین توان هایش چوبی بردارد و به تکنولوژی ترور پرتاب کند.

گمان می‌کنند با این تصاویر آنگاه یارانش از مبارزه دست می کشند؟ چه صحنه های عجیبی..‌‌. مردی در میدان، ساعت‌ها درگیری و پس از شهادت همراهانش با پهپاد تنها می‌شود‌‌‌.

سعید زیاد، کارشناس الجزیره به خوبی تفاوت واقعیت سنوار با تصویری که رسانه‌های صهیونیست از یحیی سنوار ساخته بودند را بیان کرد و گفت: یحیی سنوار آنطور که اسرائیل تبلیغ می‌کرد نه در یک تونل مخفی شده بود و نه از اسرا به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کرد، وی همچون یک اسطوره و درحالی که سلاح به دست بود و جلیقه نظامی به تن داشت به شهادت رسید.

ارسال نظر: