رقابت‌های شطرنج قهرمانی نونهالان جهان - گرجستان

۱۰ پیروزی، یک تساوی و ۶ شکست برای شطرنج‌بازان نونهال ایرانی در دور ششم

کدخبر: 2070483

دور ششم مسابقات شطرنج قهرمانی زیر ۱۲ سال جهان در گرجستان با ثبت ۱۰ پیروزی، یک تساوی و ۶ شکست در کارنامه نمایندگان ایران ادامه یافت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، دور ششم مسابقات شطرنج قهرمانی زیر ۱۲ سال جهان در گرجستان با ثبت ۱۰ پیروزی، یک تساوی و ۶ شکست در کارنامه نمایندگان ایران ادامه یافت.

در این دور ایلیا زمردیان، بردیا دانشور، سوشیانت نجات‌پور، رضا مهدوی، آرتین اشرف، مطهره اسدی، پرنیان قمی، سیده ستاره سبط رسول، پرتو کوچک‌زاده و هستی خسروی به پیروزی رسیدند، فاطمه خدادادی به تنها تساوی دست پیدا کرد و مانی جاهدی، علی نوری، علا نوری، آرتمیس محجوب، فاطمه ابراهیمی، زهرا حمداللهی شکست خوردند.

در پایان دور ششم فاطمه خدادادی با کسب 5 امتیاز موفق ترین نماینده ایران است که در رده سوم جدول رده سنی زیر 10 سال قرار دارد. علا نوری نیز در رده سنی زیر 8 سال با 5 امتیاز چهارم است. همچنین مطهره اسدی در رده سنی زیر 12 سال دختران نیز با 5 امتیاز پنجم است.

رقابت‌های شطرنج قهرمانی رده‌های سنی زیر 8 تا 12 سال جهان از 28 مهر تا 9 آبان به میزبانی باتومی گرجستان در حال برگزاری است. ایران نیز با ترکیب 17 شطرنج‌باز در دو بخش دختران و آزاد در این مسابقات حضور دارد.

ارسال نظر: