پورعلی‌فرد: در آینده‌ای نه چندان دور میزبان مسابقات جهانی می‌شویم

کدخبر: 2069788

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: اتفاقاتی رخ داد که میزبانی مسابقات جهانی ۲۰۱۸ که بسیار به آن نزدیک بودیم به ما نرسید اما مطمئن باشید با توجه به جایگاه بالایی که در فدراسیون جهانی داریم در آینده‌ای نه چندان دور بار دیگر برای میزبانی اقدام خواهیم کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: ناصر پورعلی‌فرد در نشست خبری با اصحاب رسانه‌ گفت: سال گذشته در مسابقات جهانی اسپانیا تعدادی از ورزشکاران ایرانی از کشوری دیگر و بدون هماهنگی با فدراسیون کشورمان قصد حضور در این مسابقات را داشتند و حتی کارهای ثبت‌نام آنها نیز انجام شده بود اما با توجه به رابطه خوبی که با فدراسیون جهانی داریم به خاطر ایران این اجازه را ندادیم هرچند که می‌دانیم آنها یک سال زحمت کشیده بودند و از نظر عاطفی لطمه خواهند خورد اما به خاطر ایران موافقت نکردیم.

وی درباره قبول میزبانی مسابقات جهانی گفت: می‌دانیم که محدودیت‌هایی داریم که اجازه نمی‌دهد. از جمله برگزاری مسابقات بانوان به صورت همزمان با مردان اما پیشنهاد برگزاری رقابت‌های بانوان را به صورت جداگانه داده‌ایم اما اتفاقاتی رخ داد که میزبانی مسابقات جهانی 2018 که بسیار به آن نزدیک بودیم به ما نرسید اما مطمئن باشید با توجه به جایگاه بالایی که در فدراسیون جهانی داریم در آینده‌ای نه چندان دور بار دیگر برای میزبانی اقدام خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به برنامه های مبارزه با دوپینگ این فدراسیون گفت: دو ورزشکار ما که در بازی‌های ساحلی آسیایی شرکت کرده موفق به کسب مدال‌های طلا و نقره شده است در عرض یک ماه 4 بار تست دوپینگ داده است که همه منفی بود. این نشان می‌دهد که در این زمینه کارنامه قابل قبولی داشته‌ایم.

پورعلی‌فرد درباره دلیل عدم حضور شرکت‌کنندگان خارجی در جام الماس خلیج‌فارس گفت: با توجه به کیفیت بالای ورزشکاران ما خراجی‌ها ترجیح می‌دهند این همه هزینه نکنند چون می‌دانند شانسی برای قهرمانی و دریافت کارت حرفه‌ای ندارند.

ارسال نظر: