رفیعی از اعلام فراخوان جشنواره سراسری تئاتر مقاومت در آینده‌ای نزدیک خبرداد

کدخبر: 947453

مدیرعامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس گفت: قصدداریم تا بخشی ازحمایت مربوط به جریان‌سازی تئاترمقاومت وارزشی را با همکاری نهادهای استانی بومی‌سازی کنیم

به گزارش «نسیم»، دومین مرحله از حمایت انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس از اجراهای تئاترمقاومت دراستان های کشور با حمایت از نمایش "دو قطره خون" آغاز شد.
حفیظ الله رفیعی با اعلام این خبرگفت:براساس برنامه ریزی و سیاستگذاری های جدید انجمن تئاترو با هدف گسترش حوزه فعالیت انجمن و ترویج فرهنگ و هنرمقاومت،4اثرنمایشی جدید برای مرحله دوم و در شهرهای خرم آباد،کرمانشاه،صحنه،سنقر،سمنان و گرمسارمورد حمایت این انجمن جهت گرامیداشت هفته بسیج قرارخواهندگرفت.
وی افزود: نمایش های دوقطره خون (امیردلفانی)درشهرخرم آباد،راست پنجگاه (سعید نوروزی)درشهر کرمانشاه،ژان(مهدی گمار)درشهرهای سنقر و صحنه و نمایش اندر احوالات روزگارما(علی اکبرشفاییان)درشهرهای سمنان و گرمسارمورد حمایت این انجمن قرارگرفته اند.
مدیرعامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس همچنین افزود:پیش از این نیز و به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز 9اثردراستانهای گلستان،سمنان،همدان،قزوین،اصفهان،مرکزی و اردبیل توسط انجمن مورد حمایت قرار گرفته بود و این روند را انشاالله تاپایان سال جاری ادامه خواهیم داد.
وی با تاکید براینکه قصدداریم تا بخشی ازحمایت مربوط به جریان سازی تئاترمقاومت وارزشی را با همکاری نهادهای استانی بومی سازی کنیم،بیان کرد:انجمن تئاتر به عنوان تنها متولی تخصصی تئاترانقلاب و دفاع مقدس درکشور با سابقه ای بیش از یک دهه خواستار مشارکت حداکثری نهاد ها و ارگانهایی است که می توانند بخشی از امکانات مادی و معنوی و سخت افزاری خود را با هدف ترویج فرهنگ ایثار ،شهادت و مقاومت بسیج نمایند و اعتقاد داریم تحقق وترویج این اهداف ارزشی فقط با همکاری و همدلی مجدانه نهادهای ذی ربط امکان پذیراست.
وی همچنین از اعلام رسمی فراخوان پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت(انقلاب و دفاع مقدس)در آینده ای نزدیک خبرداد.
ارسال نظر: