مجید مظفری "چرک نویس" را به شبکه نمایش خانگی آورد

کدخبر: 923503

تهیه‌کننده و بازیگر این فیلم در گفتگو با «نسیم»، از انتشار نسخه خانگی این فیلم با بازی حامد بهداد تا فردا، پنجشنبه خبر داد

مجید مظفری بازیگر و تهیه کننده تله فیلم "چرک نویس" در گفتگو با خبرنگار «نسیم» گفت: این تله فیلم تا فردا، پنجشنبه توسط موسسه پخش "میعادفیلم" در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد .

وی افزود: برای نسخه خانگی بخشهایی از پشت صحنه آن را نیز تدوین کرده ایم که در اختیار مخاطب قرار خواهد گرفت .

این بازیگر ادامه داد: این فیلم، اولین فیلم بلند علی جناب به حساب می‌آید. وی سابقه دستیاری کنار کارگردانانی چون مسعود کیمیایی، فریدون جیرانی، فرزاد موتمن، وحید موساییان و علیرضا امینی، را در کارنامه خود دارد و اکنون خود او نخستین فیلم بلندش را با عنوان "چرک نویس" برای شبکه نمایش خانگی تولید کرده است .

در خلاصه داستان فیلم آمده است: حامد بهداد در این تله فیلم که ژانر ترسناک و جنایی دارد، نقش یک نویسنده را بر عهده دارد. خلاصه داستان این فیلم اینگونه است که حمید فراهانی، نویسنده موفق رمان‌های جنایی که سال‌هاست کتاب موفقی تألیف نکرده، برای بازنویسی و تألیف دست نوشته‌های قدیمی‌اش با ناشری به توافق رسیده و امیدوار است جایگاه گذشته را بار دیگر به دست آورد تا به این طریق مشکلات زندگی را پشت سر بگذارد، اما این امر با فرار قاتلی روانی و پنهان شدنش در همسایگی وی، برنامه‌های حمید و همسرش لیلا را با مشکلاتی پیش‌بینی نشده مواجه می‌کند .

گفتنی است؛ حامد بهداد، شبنم درویش، زهیر یاری، علیرضا کمالی، نیکی مظفری، مجید غفاری، مجتبی سلمانی، مسعود اسحاقی و مجید مظفری و (با معرفی) علی تاجیک و (حضور افتخاری) نیره فراهانی در این فیلم بازی داشته‌اند.

ارسال نظر: