ثبت نام ۳ میلیون و ۲۸۸ هزار نفر در طرح قرعه کشی ایران خودرو

کدخبر: 2380768

به گفته مدیر سامانه یکپارچه خودرو، 3 میلیون و 288 هزار و 964 نفر در این دوره از عرضه محصولات ایران خودرو برای خرید محصولات این شرکت، ثبت‌نام کردند.

نسیم‌آنلاین: مراسم اولویت‌بندی (قرعه‌کشی) درخواست‌های ثبت‌شده برای خرید محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه با حضور نمایندگان سازمان‌های نظارتی آغاز شد. در این مراسم که برگزا شد، محمد شفیعی‌نژاد، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، گفت: امیدوارم این مراسم آخرین قرعه‌کشی در بحث صنعت خودرو در کل کشور باشد.معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو بیان داشت: همه روش ها و سیاست‌های اتخاذ شده در خصوص عرضه خودرو تاکنون پاسخگو نبوده است و امیدوارم قیمت‌گذاری تکلیفی که پاشنه آشیل بازار خودرو و سایر بازارها است با تدبیر وزیر صمت رفع شود. در ادامه این مراسم مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه خودرو بیان داشت: در این دوره از ثبت نام متقاضیان، تعداد پروفایل‌های تشکیل شده توسط متقاضیان 3 میلیون و 288 هزار و 964 هزار و تعداد متقاضیان که در طرح عادی به بانک مراجعه و حساب وکالتی افتتاح کردند یک میلیون و 703 هزار و 633 مورد بوده است. وی افزود: همچنین تعداد سفارش گذاری متقاضیان در مجموع 3 میلیون و 53 هزار و 129 مورد و تعداد سفارش طرح عادی یک میلیون و 661 هزار و 444 مورد و تعداد سفارش طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک میلیون و 69 هزار و 54 مورد و تعداد سفارش طرح فرسوده 252 هزار و 776 مورد و تعداد سفارش طرح برقی نیز 69 هزار و 855 مورد بوده است. تقدسی بیان داشت: در این دوره 807 هزار و 305 نفر روش خرید از طریق پیش فروش را انتخاب کردند.

وی افزود: تعداد متقاضیان روش فوق‌العاده نیز 2 میلیون و 245 هزار و 764 نفر بوده‌اند.

شفیعی نژاد معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در ادامه مراسم قرعه کشی محصولات ایران خودرو اظهار داشت: تعداد خودروهای قابل عرضه این شرکت در این نوبت از ثبت نام 115 هزار خودرو است و تحویل این خودروها تا پایان سال جاری خواهد بود.
وی افزود:با توجه به تعداد زیاد ثبت نام کنندگان نسبت به خودروهای عرضه شده فعلا در اولویت بندی که امروز انجام شده پالایش های مانند پلاک فعال و این موارد صورت نگرفته، اولویت بندی که امروز انجام می شود در اختیار نهادهای نظارتی قرار می گیرد و سپس پایش های لازم صورت می گیرد و افرادی که در اولویت بندی قرار گرفته‌اند اگر حائز شرایط نباشد از اولویت خارج و فرد بعدی جایگزین می‌شود لذا کسانی که فاقد شرایط باشند در پایش توسط نهادهای مربوطه حذف می شوند.
منبع: فارس
ارسال نظر: