رئیس سازمان سینمایی "هفته فیلم لهستان در ایران" را افتتاح میكند

کدخبر: 889229

این مراسم افتتاحیه با حضور ایوبی رئیس سازمان سینمایی، مسافرآستانه مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری و یولییو گویلو سفیر لهستان فردا، دوشنبه در فرهنگسرای نیاوران برگزار میشود + برنامه

به گزارش «نسیم»، این مراسم ساعت 14:30 فردا، 5 خرداد با حضور اهالی رسانه در فرهنگسرای نیاوران به انجام می‌رسد.

در نخستین روز از اجرای این برنامه مراسم افتتاحیه هفته فیلم با حضور رئیس سازمان سینمایی و سفیر لهستان در تهران ساعت 15 در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

همچنین در پایان مراسم افتتاحیه از ساعت 16 نمایش فیلم سینمایی مرد امید اثر آندره وایدا آغاز خواهد شد. مستند نجات در ایران اثر آندره چولدا دومین فیلم سینمایی است که در روز نخست هفته فیلم لهستان از ساعت 18 به روی پرده می رود.

برنامه دومین روز از هفته فیلم لهستان روز سه شنبه 6 خرداد از ساعت 17 با نمایش فیلم تجسم، اثر آندره یاکیموفسکی آغاز می شود و نشست نقد و بررسی این فیلم ساعت 19 در سالن گوشه برگزار خواهد شد.

روز چهارشنبه نمایش فیلم های انیمیشن ستاره کوپرنیک و روندو آغاز می شود و نشست نقد و بررسی این فیلم ها ساعت 19 در سالن گوشه فرهنگسرا برگزار خواهد شد.

همچنین در آخرین روز از برگزاری هفته فیلم لهستان پنجشنبه 8 خرداد نمایش فیلم سینمایی دوچرخه بابام اثر پیوتر ترزاسکالسکی از ساعت 15:30 آغاز می شود و فیلم سینمایی سوپرمارکت اثر مسیج زاک از ساعت 17 به نمایش در می آید.

گفتنی است تماشای کلیه فیلم های هفته فیلم لسهتان در فرهنگسرای نیاوران برای علاقمندان رایگان خواهد بود.

ارسال نظر: