«ببعی قهرمان» پرفروش‌ترین سینمایی هفته

کدخبر: 2381075
خبرنگار:

انیمیشن «ببعی قهرمان» با فروش پنج و نیم میلیاردی، پرفروش‌ترین سینمایی هفته شد.

به گزارش جماران؛ سید امیرشایان حقیقی؛ برمبنای آمار سمفا تا ساعت ۰۲:۱۵ بامداد یکشنبه ۸ مهر؛ ۱۷ میلیون و ۷۰ هزار و ۴۷۱ نفر در ۴۵۳ هزار و ۳۰۲ سانسی که ۴۱ فیلم سینمای ایران را در سالن‌های سینمایی نمایش می‌دهند، به تماشای آثار نشسته اند و فروشی نزدیک به ۹۶۲ میلیارد و ۴۲۰ میلیون و ۶۲۹ هزار تومان را برای سینمای ایران به ارمغان آورده‌اند. بدین ترتیب فروش سینمای ایران ۹۶۲ میلیاردی شد.

در هفت روز گذشته فیلم‌های سینمای ایران فرصت نمایش در ۱۹ هزار و ۶۴۳ سانس را پیدا کرده اند و توسط ۵۳۱ هزار و ۶۹۹ نفر تماشا شده اند؛ به این ترتیب در این هفته، میزان فروش سینمای ایران عددی معادل با ۲۹ میلیارد و ۹۵۵ میلیون و ۷۲ هزار تومان بوده است که نسبت به هفته قبل کاهش ۱۰ میلیاردی فروش را تجربه کرده است.

انیمیشن «ببعی قهرمان» به کارگردانی حسین صفارزادگان و میثم حسینی که اکران خود را از ۴ مهر آغاز کرده است در هفته اول اکران با فروش بیش از ۵ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان در صدر جدول فروش قرار گرفته است، این انیمیشن تنها سه روز بعد از اکران، رقبایی چون «تگزاس ۳»، «مفت بر» و «پول و پارتی» را پشت سر گذاشته و عنوان پر فروش ترین فیلم هفته گذشته را کسب کرده است.

 

ارسال نظر: