مولوی عبدالحمید: امنیت سیستان وبلوچستان به دلیل جانفشانی نیروهای امنیتی و سپاه است

کدخبر: 1032961

امام جمعه اهل سنت زاهدان افزود: نگاه عادلانه در سیستان وبلوچستان که رهبر معظم انقلاب نیز به آن توجه جدی دارند باعث امنیت پایدار در استان شده است/ مواظب باشیم افراطی‌گری در کشور نفوذ نکند

به گزارش «نسیم»، ایرنا نوشت:

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی روز دوشنبه در نشست شورای اداری سیستان وبلوچستان با حضور وزیر اطلاعات در سرسرای خاتم استانداری گفت: امنیت پایدار موجود در سیستان وبلوچستان حاصل تلاش دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی و سیاست اعتدالی دولت و توجه یکسان به اقشار مختلف اقوام و مذاهب است.

امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان چشم طمع به این استان دوختند اما به یاری خدا و همدلی و همسویی و هوشیاری مردم و مسئولان بخوبی از مرزهای میهن و دستاوردهای انقلاب حفاظت شد و امنیت کنونی این استان از همیشه بهتر است.

وی بیان کرد: امنیتی که در سیستان وبلوچستان وجود دارد به دلیل جانفشانی نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و سپاه پاسداران است و همین تلاش ها امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آورده است.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان اظهارکرد: مهمترین سیاست دولت تدبیر و امید در سیستان وبلوچستان نگاه یکسان به همه اقوام و مذاهب است.

مولوی اسماعیل زهی ادامه داد: این نگاه عادلانه در سیستان وبلوچستان که رهبر معظم انقلاب نیز به آن توجه جدی دارند باعث امنیت پایدار و کاهش هزینه های جانی و مالی در استان شده است.

وی ادامه داد: امنیت پایدار در سیستان وبلوچستان شرایط را برای سرمایه گذاری و حل مشکلات معیشتی مردم این منطقه فراهم کرده است.

مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان گفت: امنیت پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این استان فراز و نشیب هایی داشته، اما امنیت کنونی از هر زمان دیگری بهتر است، البته نمی گویم امنیت ایده آل است اما امنیت نسبی برای مردم فراهم شده و این خود زمینه توسعه و پیشرفت را فراهم می کند.

وی تاکید کرد: افراطی گری در جامعه نباید وجود داشته باشد زیرا این موضوع باعث عقب ماندگی و ناامنی منطقه خواهد شد.

وی افزود: امروز بزرگترین ضرری که عالم اسلام را تهدید می کند افراطی گری در هر مذهب و فرقه ای است و به همین سبب اسلام ضربه می بیند.

مولوی اسماعیل زهی گفت: ما باید مواظب باشیم که افراطی گری در کشور نفوذ نکند زیرا برای دین و مملکت زیان آور است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات و هیات همراه صبح دوشنبه وارد زاهدان مرکز استان سیستان وبلوچستان شدند.

وزیر اطلاعات پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان و شرکت در نشست شورای اداری، به منظور بررسی اوضاع امنیتی استان در نشست شورای تامین حضور یافت.

ارسال نظر: