جشنواره "سرباز جوان" نیروهای مسلح به میزبانی ناجا خرداد ۹۴ برگزار می‌شود

کدخبر: 976185

رئیس ستاد برگزاری جشنواره "سرباز جوان" گفت: ۳۶ سرباز در این مراسم تجلیل و ۲۰ میلیون ریال هدیه دریافت می‌کنند/ ارزش‌گذاری به سرباز و نقش وی در سازندگی و امنیت از اهداف این جشنواره است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سردار محمدجواد زاده کمند در نشست خبری جشنواره "سرباز جوان" با اشاره به اینکه این جشنواره در سه سطح استانی، سازمانی و مشترک بین نیروهای مسلح برگزار می‌شود، افزود: سربازان نمونه در 10 محور همچون، سرباز، ایثارگری و فداکاری، سرباز، خلاقیت و فناوری، سرباز، ورزش و دین داری مورد ارزیابی و بر این اساس انتخاب می‌شوند. در سال جاری سه هزار سرباز در طرح سراسری حفظ قرآن شرکت کردند.

وی با بیان این که در مجموع از 336 سرباز برتر در سه سطح استانی، سازمانی و مشترک تقدیر می‌شود، ادامه داد: معافی و کسری خدمت جز جوایز هیج کدام نخواهد بود.

جانشین معاون هماهنک کننده ناجا اضافه کرد: امسال 70 هزار نفر در جلسات قرآنی و مسابقات قرآنی در 10 رشته شرکت داشتندو 5023 هزار ختم قرآن توسط سربازان انجام گرفت و 5200 سرباز در برنامه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر حضور یافتند.

وی خاطر نشان کرد: طرح توانمندسازی سربازان سه سال است در ناجا آغاز شده و بهره‌وری و بهینه سازی خدمت سربازی همجنین ارتقای منزلت سربازی از اهداف این طرح است.

ارسال نظر: