صفاری‌نیا: بیش از ۴۷۰ میلیارد تومان در پارک فناوری پردیس سرمایه‌‌گذاری شده است

کدخبر: 917722

رئیس پارک علم و فناوری پردیس گفت: تاکنون مبلغ ۴۷۸ میلیارد تومان از سوی شرکت‌‌های دانش‌‌بنیان در پارک فناوری پردیس سرمایه‌‌گذاری شده است

به گزارش خبرنگار «نسیم»، مهدی صفاری نیا در دوازدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس با اشاره به فعالیت 147 شرکت دانش بنیان در پارک فناوری پردیس افزود: شرکت های مستقر در این پارک طی یک سال گذشته مبلغ 1855 میلیارد تومان فروش محصولات داشته اند.

وی با اشاره به تولید 43 محصول جدید توسط شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس بیان داشت: 16 محصول جدید این پارک در سال گذشته به 25 کشور جهان صادر شده است.

رئیس پارک فناوری پردیس از راه اندازی مرکز تخصصی ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان در این پارک خبرداد و گفت: تاکنون 22 کارگزار در این مرکز مستقر شده اند و به شرکت ها خدمات مشاوره ای و تخصصی ارائه می کنند.

صفاری نیا با اشاره به انعقاد قراردادهای پارک فناوری پردیس با دستگاه های اجرایی مختلف کشور تصریح کرد: درحال حاضر این پارک با شرکت ملی نفت و آب و فاضلاب قرارداد اجرای طرح های پژوهشی منعقد کرده است که قرارداد مربوط به شرکت ملی نفت، برای تولید بخاری های گازسوز با راندمان بالا بوده است.

ارسال نظر: