بهترین روش‌های از بین بردن جای خودکار از روی کیف دوشی چرم

کدخبر: 2380831

اگر هر روز کیف دوشی چرم خودتان را از این طرف به آن طرف می‌برید؛ باید این انتظار را داشته باشید که لکه‌هایی روی آن پدیدار شوند. کیف‌های دوشی چرم با وجود اینکه کیفیت بالایی دارند، اما دارای قیمت بالایی نیز هستند و باید در مراقبت از آن‌ها دقت کافی داشته باشید. هر لکه‌ای که روی کیف چرم شما دیده شد، باید فورا تمیز شود تا لکه به خورد چرم نرود. با این حال ممکن است به هر دلیلی کیف چرم شما دچار مشکل شود و نیاز به رفع لکه از روی آن داشته باشید. در ادامه به روش‌های از بین بردن لکه جوهر و خودکار از روی کیف چرمی دوشی اشاره می‌کنیم.

آیا لکه خودکار از روی کیف دوشی چرم پاک می‌شود؟

لکه خودکار را می‌توان به عنوان شایع‌ترین نوع لکه‌ای که روی کیف دوشی چرمی قرار می‌گیرد، شناخت. معمولا کیف‌های چرمی برای روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند و طبیعتا ماندن جای لکه روی آن‌ها اتفاقی غیر قابل باور نیست. اما مهم‌ترین نکته این است که بلافاصله پس از باقی ماندن جای لکه روی کیف، آن را به درستی پاک کنید. هر چقدر زودتر لکه از روی کیف چرم دوشی پاک شود، لکه سطحی‌تر خواهد بود و به بافت عمقی چرم آسیبی نمی‌رساند.

در مورد لکه خودکار نیز همین شرایط صدق می‌کند. می‌توان لکه خودکار را از روی کیف چرمی دوشی پاک کرد. فقط باید هر چه سریع‌تر این کار را انجام داد. همچنین از کشیدن دستمال روی کیف چرمی به خصوص زمانی که هنوز جوهر خودکار خشک نشده است، خودداری کنید. چون این کار باعث پخش شدن لکه جوهر روی کیف شده و پاک کردن آن را سخت‌تر می‌کند.

نحوه رفع جای لکه خودکار از روی کیف چرمی دوشی

روش‌های مختلفی برای رفع جای خودکار از روی کیف دوشی چرم وجود دارند؛ اما باید قبل از امتحان کردن هر یک از این روش‌ها مطمئن شوید که آن‌ها آسیبی به کیف چرمی دوشی شما وارد نمی‌کنند. از این رو تست کردن هر یک از این روش‌ها در بخش‌هایی از کیف که در معرض دید نیستند، اهمیت بسیار زیادی دارد.

آیا لکه خودکار از روی کیف دوشی چرم پاک می‌شود؟

  • رفع لکه خودکار با آب و صابون از روی کیف چرمی

یکی از بهترین و کم ضررترین محصولاتی که می‌توانید برای رفع جای لکه خودکار و بسیاری از لکه‌های دیگر از روی کیف دوشی چرم مورد استفاده قرار دهید، صابون است. صابون با جذب آلودگی‌ها، نقش بسیار مهمی را در حذف آن‌ها ایفا می‌کند. می‌توانید ابتدا کیف چرمی خودتان را با دستمال بدون پرز تمیز کنید. سپس یک محلول حاوی آب و صابون تهیه نمایید و با پنبه به صورت ضربه‌ای روی لکه خودکار بکشید تا لکه پخش نشود. وقتی که جوهر خودکار جذب پنبه شد، می‌توانید مجددا یک پنبه تمیز را بردارید و روی لکه با آب و صابون بکشید. این کار را آنقدر ادامه دهید تا کل لکه جوهر خودکار از روی کیف دوشی چرمی پاک شود.

  • حذف لکه خودکار با آب و نمک از روی کیف چرمی

آب و نمک یک ترکیب بسیار عالی برای از بین بردن لکه جوهر خودکار روی کیف چرمی دوشی است. ابتدا کیف خودتان را با کمک آب تمیز کنید تا هیچ گونه اثری از گرد و خاک روی آن نماند. سپس یک محلول آب نمک را تهیه کرده و با پنبه روی کیف چرمی و نقطه‌ای که آغشته به لکه جوهر خودکار شده است، بزنید. اجازه دهید تا چند دقیقه‌ای این ترکیب روی لکه بماند و سپس با دستمال آن را پاک کنید.

  • از بین بردن لکه خودکار از روی کیف چرمی با آبلیمو

آبلیمو یکی دیگر از بهترین محصولاتی است که می‌تواند برای رفع جای خودکار از روی کیف دوشی چرم مورد استفاده قرار گیرد. آبلیمو دارای اثربخشی اسیدی است و نقش بسیار مهمی را در حذف آلودگی‌ها و لکه‌های روی کیف دارد. با این حال ممکن است بسته به نوع چرم، آبلیمو باعث آسیب به آن گردد. برای اینکه بتوانید لکه‌های خودکار را از روی کیف چرمی خودتان با کمک آبلیمو از بین ببرید، آن را با آب رقیق کنید. سپس با فشار ملایم دست خودتان با یک پنبه این محلول را روی کیف بکشید.

  • رفع لکه جوهر خودکار با سرکه از روی کیف چرمی

سرکه به عنوان یک لکه بر قوی برای کیف چرمی شناخته می‌شود. سرکه به عنوان ترکیب اسیدی می‌تواند نقش بسیار مهمی را در حذف آلودگی‌ها و لکه‌ها ایفا کند. بنابراین، می‌توانید از مقداری سرکه سفید و آب برای پاک کردن لکه جوهر خودکار از روی کیف چرمی استفاده کنید. برای این کار بهتر است که ابتدا محلول سرکه سفید و آب را روی گوشه‌ای از کیف چرمی خودتان امتحان کنید و اگر کیف شما واکنشی به آن نشان نداد، آن را روی بخش‌هایی از کیف که دارای لکه جوهر هستند، بکشید. برای این کار از یک پنبه نرم استفاده کنید و ابتدا به صورت ضربه‌ای روی کیف بکشید تا جوهر جذب پنبه شود و سپس با یک دستمال سطح کیف را تمیز کنید.

نحوه رفع جای لکه خودکار از روی کیف چرمی دوشی

پاک کردن جوهر خودکار از روی کیف دوشی چرمی با گوش پاک کن

پخش شدن خودکار روی کیف دوشی چرمی در هنگام پاک کردن آن می‌تواند باعث آسیب به رنگ کل کیف شود. از این جهت بهتر است که از ابزارهای مناسب برای پاک کردن جای لکه از روی کیف استفاده کنید. گوش پاک کن یکی از بهترین این ابزارهاست که به دلیل داشتن نوک تیز می‌تواند جای لکه‌های خودکار را روی کیف پاک کند. برای این کار می‌توانید از کلیه محلول‌های ذکر شده از جمله آبلیمو، سرکه، آب و نمک و ... روی گوش پاک کن استفاده کرده و نوک گوش پاک کن را روی لکه بکشید تا لکه بدون پخش شدن، پاک شود.

خرید بهترین انواع کیف دوشی چرم از چرم آرتان

قابلیت تمیز شدن کیف‌های دوشی چرمی وابسته به کیفیت این کیف‌ها است. چرم آرتان به عنوان بهترین تولید کننده انواع کیف دوشی چرمی توانسته محصولات خود را با بهترین کیفیت به بازار عرضه کند. به گونه‌ای که کلیه کیف‌های چرمی این فروشگاه می‌توانند نیازهای مصرف کنندگان را تامین کنند. در صورت نیاز به خرید انواع کیف‌های دوشی چرمی باکیفیت می‌توانید به سایت artanleather.com مراجعه کنید و مدل‌های متنوع این کیف‌ها را در این سایت بررسی نمایید. کلیه کیف‌های چرم آرتان دارای ضمانت و کیفیت حداکثری هستند.

 

ارسال نظر: