یادگیری این زبان از نان شب واجب‌تر است!

کدخبر: 2380420

یادگیری زبان انگلیسی از نان شب واجب‌تر است. این موضوع به قدری اهمیت دارد که اگر زبان‌تان آنقدر خوب نیست، باید هرچه سریعتر فکری به حال آن کنید. هر جایی که بروید و هر کاری که بخواهید انجام دهید باید دانش انگلیسی داشته باشید. سفر، تحصیلات، کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند. همه و همه با زبان انگلیسی گره خورده‌اند و ضرورت یادگیری را دوچندان می‌کند.

تاریخچه مختصر زبان انگلیسی

زبان انگلیسی ریشه ژرمانیک دارد. تا قبل از قرن معاصر به عنوان زبان دوم و سوم شناخته می‌شد اما بعد از گسترش استعمار انگلستان و نفوذ ایالات متحده در کشورهای مختلف، زبان انگلیسی به عنوان زبان اول دنیا به رسمیت شناخته شد. تا پیش از این زبان فرانسه به عنوان زبان اول سازمان ملل بکار گرفته میشد.

زبان انگلیسی در تجارت بین‌المللی

کشورهای مختلف با زبان‌های گوناگون و ملیت‌های متنوع با استفاده از زبان انگلیسی با یادگیری ارتباط برقرار می‌کنند. حتی محصولاتی که از کشورهای اروپایی صادر می‌شوند با توضیحات انگلیسی همراه هستند. زمانی که کارمندان دو شرکت متفاوت با دو زبان مختلف میخواهند در یک جلسه شرکت کنند، زبان انگلیسی به عنوان زبان مشترک استفاده می‌شود.

زبان انگلیسی در فناوری و نوآوری

گوشی‌های هوشمند، کامپیوتر، دستگاه‌های الکترونیک، هوش مصنوعی و هرچیز دیگر به زبان انگلیسی وابسته است. قول معروفی است که می‌گویند اگر زبان انگلیسی را یاد بگیری، کامپیوتر را هم یاد گرفته‌ای. حقیقت ماجرا اینست که شما نیاز دارید تا اطلاعات را به این زبان بیاموزید و زبان فارسی متاسفانه چندان کمکی به شما نخواهد کرد.

زبان انگلیسی در آموزش و تحصیلات

بسیاری از مراکز علمی و دانشگاه‌ها، مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را به زبان انگلیسی برگزار می‌کنند تا دانشجویان از هر ملیتی بتوانند در آن دوره شرکت کنند. علاوه بر این کشورهای انگلیسی زبان مثل آمریکا، کانادا و انگلیس دانشگاه‌هایی با سطح بالای علمی دارند که مقصد بسیاری از دانشجویان است.

علاوه بر این بسیاری از منابع علمی و پژوهشی به زبان انگلیسی تالیف می‌شوند. کنفرانس‌ها به این زبان برگزار می‌گردند و مکاتبات اداری هم به تبع با زبان انگلیسی صورت می‌گیرد.

زبان انگلیسی در رسانه‌ها و سرگرمی

هاروکی موراکامی نویسنده ژاپنی اولین کتاب‌هایش را به زبان انگلیسی نوشته است در حالی که زبان دومش بود. خودش در جایی بیان کرده است که برایش راحت‌تر بوده که به زبان انگلیسی داستان‌هایش را بنویسد و بعد به زبان ژاپنی آنها را ترجمه می‌کرد.

از طرف دیگر بسیاری از بازی‌هایی که در دنیا ساخته می‌شود زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی در نظر گرفته می‌شود و برای لذت بردن از این بازی و انجام صحیح مراحل به دانش انگلیسی نیاز دارید.

زبان انگلیسی و رشد شخصی

از قدیم گفتند که با یادگیری زبان شما یک شخصیت جدید پیدا می‌کنید. یعنی شما به جای یک نفر، دو نفر هستید و می‌توانید دو زندگی متفاوت داشته باشید.

کسی که بتواند به زبان انگلیسی صحبت کند و آن را متوجه شود، راههای جدیدی برای موفقیت و پیشرفت برایش باز می‌شود که تا قبل از آن وجود نداشتند.

چالش‌های یادگیری زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی می‌تواند با چالش‌هایی مثل تلفظ و به خاطر سپردن واژگان همراه باشد. بهترین راه برای اینکه در مسیر یادگیری باقی بمانید همراه شدن با استاد و یک موسسه آموزشی معتبر است. آموزشگاه زبان ملل با سابقه ۲۰ ساله در زمینه آموزش به کودکان و بزرگسالان، بهترین آموزشگاه‌ زبان انگلیسی در اصفهان است.

کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی و دوره‌های حضوری برای تمام رده‌های سنی از مقدماتی تا پیشرفته به همراه کارگاه‌های آموزشی، در آموزشگاه زبان ملل ما مسیر یادگیری زبان متناسب با توان شما شخصی‌سازی می‌کنیم و راهنمای شما خواهیم بود.

 

ارسال نظر: