هتل های استخردار تهران؛ آبتنی در گرمای تابستان

کدخبر: 2380293

شهر تهران، واقع در استان تهران یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای ایران است. سالانه افراد بسیاری با اهداف کاری، درمانی، خرید و بازارگردی، گردشگری، تفریح و غیره سفر به تهران را تجربه می‌کنند. عوامل مختلفی از جمله امکانات هتل، هزینه اقامت و مواردی از این دست، در رزرو هتل محل اقامت تاثیرگذار هستند. برخی افراد ترجیح می‌دهند هتلی که در آن ساکن می‌شوند دارای مجموعه آبی اختصاصی باشد. هتل های استخردار تهران با استخر روباز، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی فرصت شنا و آبتنی را داخل هتل برای شما فراهم می‌کنند. در این مطلب با بررسی تفریحات آبی در هتل های تهران، تعدادی از بهترین هتل های استخردار تهران را به شما معرفی می‌کنیم.

Picture1

لیست بهترین هتل های استخردار تهران

برخی از افراد ترجیح می‌دهند به جای مراجعه به استخرهای تهران شنا در محیط هتل را تجربه کنند. هتل‌های بسیاری در تهران وجود دارند که دارای مجموعه آبی هستند اما ما چند مورد از بهترین‌های آن‌ها را برای شما دست‌چین کرده‌ایم. لیست بهترین هتل های استخردار تهران عبارت است از:

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس، یکی از بهترین هتل های استخردار تهران است. این هتل که در منطقه سعادت‌آباد تهران قرار گرفته، یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های ایران به شمار می‌آید. یکی از امکانات جذاب هتل اسپیناس که در گرمای تابستان بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، استخر سرپوشیده این هتل است. استخر اسپیناس پالاس با طراحی مدرن و چشم‌نواز، فضایی ایده‌آل برای شنا و ورزش‌های آبی فراهم می‌کند. در کنار استخر، جکوزی و سونا نیز تعبیه شده‌اند تا خستگی را از تن مهمانان دور کند؛ همچنین در محیط استخر هتل اسپیناس یک کافی‌شاپ وجود دارد که نوشیدنی‌های مختلف را برای میهمانان سرو می‌کند.

Picture1

هتل ارم تهران

یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل های تهران و همچنین برای تجربه‌ تفریحات آبی در هتل های تهران، هتل ارم تهران است. این هتل که در سال ۱۳۷۰ افتتاح شده و در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته‌است، به واسطه‌ مجموعه آبی و استخر خود به شهرت بالایی رسیده‌است. استخر هتل ارم، با دارا بودن دو سالن مجزا برای آقایان و بانوان، فضایی ایده‌آل برای آبتنی و ورزش‌های آبی فراهم می‌کند. در مجموعه آبی کامل این هتل ۴ ستاره در کنار استخر، سونا و جکوزی هم وجود دارد. از دیگر امکانات قابل‌توجه هتل ارم می‌توان به سالن ماساژ و باشگاه ورزشی اشاره کرد.

Picture1

هتل هما تهران

هتل هما، یکی دیگر از بهترین هتل های استخردار تهران است که اقامت در آن می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای شما باشد. این هتل ۵ ستاره که در سال ۱۳۵۲ افتتاح شده، آخرین بار در سال ۱۳۹۷ با هدف ارائه‌ خدمات بهتر مورد بازسازی قرار گرفته‌است. یکی از خدمات برجسته هتل هما، سالن استخر شیک آن است. با رزرو هتل هما علاوه‌بر شنا در استخر، می‌توانید از سونا، جکوزی و سالن بدن‌سازی این هتل نیز استفاده کنید. استخر هتل هما شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، اتاق ماساژ، کلاس آموزش شنا و آب درمانی است.

Picture1

هتل پارسیان آزادی تهران

یکی دیگر از گزینه‌های جذاب برای تفریحات آبی در هتل های تهران، استخر هتل پارسیان آزادی است. این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۵۴ ساخته شده و آخرین بار در سال ۱۳۹۰ به بهترین شکل مورد بازسازی قرار گرفته‌است. استخر این هتل، یکی از امکانات هیجان‌انگیز آن در ۲۶ طبقه است. نکته‌ قابل‌توجه این است که استفاده از استخر هتل پارسیان آزادی برای افرادی که در هتل اقامت دارند رایگان است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سونا، جکوزی، سالن ماساژ و باشگاه ورزشی اشاره کرد که در حتما توصیه می‌شود آن‌ها را تست کنید.

هتل بزرگ فردوسی تهران

هتل ۴ ستاره و بین‌المللی فردوسی تهران نیز یکی دیگر از هتل های استخردار تهران است که به واسطه‌ امکانات و خدمات رفاهی قابل‌توجهی که دارد به شهرت رسیده‌است. این هتل ۶ طبقه که یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تهران است، در سال ۱۳۶۸ افتتاح شده و آخرین بار در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفته‌است. اگر قصد سفر به استان تهران را دارید، اقامت در این هتل و استفاده از مجموعه آبی آن شامل استخر، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی و تونل بخار سرد گزینه‌ای جذاب خواهد بود. از ویژگی‌های هتل بزرگ فردوسی می‌توان به فاصله‌ کم تا بازار ۱۵ خرداد و دسترسی آسان به کاخ گلستان اشاره کرد.

هتل هیلتون تهران

هتل پارسیان استقلال نیز یکی از بهترین هتل های استخردار تهران است. این هتل لوکس و ۵ ستاره، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های تهران است که در سال ۱۳۴۱ با نام هتل رویال هیلتون افتتاح شد. یکی از خدمات ویژه‌ی این هتل ۱۵ طبقه، مجموعه آبی جذاب آن است که شامل استخر، جکوزی با آب گرم، سونا خشک، سونا بخار و حوضچه آب سرد است. با اقامت در این هتل می‌توانید در کنار شنا از زمین تنیس هتل نیز استفاده کنید که تجربه‌ای هیجان‌انگیز است. هتل استقلال، یکی از بزرگ ترین هتل‌های پایتخت است و فاصله‌ کمی تا خیابان زیبای ولیعصر تهران و مرکز خرید پالادیوم دارد.

هتل اوین تهران

یکی از محبوب‌ترین هتل های استخردار تهران، هتل ۴ ستاره اوین است. این هتل با استخر روباز خود فضایی عالی برای شنا و آبتنی میهمانان فراهم کرده‌است. هتل اوین در سال ۱۳۴۸ شروع به کار کرد و در حال حاضر یک گزینه‌ی اقامتی عالی با خدمات سطح بالا محسوب می‌شود. امکانات استخر روباز هتل اوین شامل بوفه، استخر کودکان، تراس آفتاب و ماساژ است. قابل ذکر است که استخر روباز این هتل مختص شنا برای آقایان است. برخی از مهم‌ترین امکانات هتل اوین شامل مینی بار، کافی‌شاپ، رستوران ایرانی و غرفه سوغات است.

قیمت رزرو هتل در تهران

هتل های تهران، بازه قیمتی بسیار متفاوتی دارند؛ به عبارتی دیگر، هزینه رزرو هتل های تهران اصولا به نسبت خدماتی که ارائه می‌کنند متغیر بوده و برای هر شب ارزش گذاری شده‌اند. تقریبا تمامی هتل‌ها در طهران، صبحانه سرو می‌کنند اما خدماتی مانند استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و غیره خدمات لوکس به حساب می‌آیند و به همین دلیل، میزان ارزش گذاری هتل مربوطه را بیشتر می کنند. شما با توجه به بودجه و علت سفرتان می‌توانید نسبت به رزرو هتل تهران اقدام کنید. اگر قصد دارید تنها سفر کنید و سفرتان کاری و یک الی دو روزه است، پیشنهاد ما به شما انتخاب هتل های ارزان تر خواهد بود. اما اگر آسایش و راحتی بیشتری را مدنظر دارید و به دنبالی اقامتی لوکس هستید، هتل های لوکس تهران گزینه‌های بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهند؛ البته خدمات بهتر و بیشتر و همچنین اقامت در منطقه‌های شمالی تهران، هزینه بیشتری برایتان خواهد داشت.

جمع بندی

سفر به تهران، یکی از پرتکرارترین سفرهای داخلی محسوب می‌شود. برای اقامت و رزرو هتل در استان تهران گزینه‌های متنوعی پیش روی‌تان قرار دارد و هتل های استخردار تهران جز جذاب‌ترین گزینه‌ها هستند. بهترین هتل های استخردار تهران با مجموعه‌های آبی کامل خود شامل استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی و غیره فرصت یک شنا و آبتنی دلچسب در داخل هتل را برای ما فراهم می‌کنند. تجربه‌ تفریحات آبی در هتل های تهران لذت سفر شما را چند برابر می‌کند.

 

ارسال نظر: