چه عواملی بر قیمت چمن مصنوعی تاثیر می‌گذارند؟

کدخبر: 2380211

قیمت چمن مصنوعی بر اساس عوامل مختلف تعیین می گردد و برای مشاهده قیمت روز این محصول به فروشگاه دنیای چمن مراجعه نمایید.

چمن مصنوعی چیست؟

چمن مصنوعی کفپوشی از الیاف مصنوعی سبز رنگ است که  از لحاظ ساختار شباهت بسیار زیادی به چمن طبیعی دارد. امروزه بهره گیری از چمن های مصنوعی به طور فزاینده گسترش یافته و در بسیاری از مناطق مورد استفاده قرار می‌ گیرد. وقتی صحبت از چمن مصنوعی می‌ شود، قطعاً زمین های فوتبال، تنیس و یا سالن‌ های ورزشی را به خاطر می‌ آورید. اما طیف گسترده‌ ای از انواع چمن مصنوعی وجود دارند که برای مصارف خانگی و مسکونی استفاده می‌ شوند. انتخاب و خرید چمن مصنوعی بی عیب و نقص، گزینه ایده آل برای کفپوش‌ فضای باز به شمار می رود.

00

جدیدترین قیمت چمن مصنوعی

مزایای استفاده از چمن مصنوعی

چمن‌ های مصنوعی می‌ توانند در مقابل شرایط آب و هوایی نامطلوب مقاومت بسیار زیادی از خود نشان دهند، بدون آن که نشانه‌ ای از فرسودگی داشته باشند. بر خلاف چمن طبیعی این نوع چمن‌ ها در مقابل اشعه مستقیم خورشید نمی‌ سوزند و در باران‌ های شدید تحلیل نمی‌ روند. دوام و ماندگاری طولانی مدت این محصولات موجب صرفه‌ جویی زیادی در زمان و هزینه می‌ شود.

علاوه بر طول عمر بالا، انواع چمن مصنوعی نگهداری بدون دردسر در تمام فصول را دارند. حفظ زمین‌ های چمن طبیعی که دارای مساحت بزرگی هستند، کار طاقت فرسایی به نظر می‌ رسد. چمن های مصنوعی به غیر از جارو کردن و آبکشی برای دور نگه داشتن زباله‌ ها به نگهداری خاصی نیاز ندارند. در صورتی که چمن‌ های طبیعی نیاز مداوم به چمن زنی، بذر پاشی و آبیاری دارند. 

چیزی که بسیاری از افراد را از نصب چمن مصنوعی در ملک خود باز می‌ دارد، تصور تعویض آن است. با این وجود، هنگامی که از این نوع چمن به صورت صحیح استفاده گردد، قادر به حفظ ظاهر خود حداقل تا ۱۵ سال می باشد. عمر این چمن ها بسیار طولانی تر از چمن های طبیعی است که برای رشد مجدد نیاز به کاشت و آبیاری مداوم دارند. حتی پس از گذشت این مدت زمان چمن های مصنوعی همچنان سبز باقی خواهند ماند و ظاهر خود را حفظ می‌ کمند؛ اما ممکن است رنگ آن ها کمی کدر شود.

09090چ

انواع چمن مصنوعی درجه یک

5 عامل موثر بر قیمت گذاری چمن مصنوعی 

جذابیت چمن های مصنوعی غیر قابل انکار است و این نوع چمن‌ های سرسبز که به حداقل نگهداری نیاز دارند، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته‌ اند. درک عواملی که بر قیمت چمن مصنوعی تاثیر می‌ گذارند، جز عوامل ضروری در هنگام خرید به شمار می‌ روند.

1.

یکی از عوامل اصلی تعیین کننده قیمت چمن مصنوعی، کیفیت خود محصول است. چمن مصنوعی با کیفیت بالا به گونه‌ ای طراحی شده که ظاهر و بافت چمن طبیعی را دارد و در عین حال بادوام و ماندگار می باشد. این شامل استفاده از مواد درجه یک و تکنیک‌ های ساخت پیشرفته است که می‌ تواند منجر به افزایش قیمت شود. سرمایه‌ گذاری روی کیفیت تضمین می‌ کند که چمن های مصنوعی جذابیت ظاهری و مزایای عملکردی خود را در طول زمان حفظ می نمایند. 

2.

چمن مصنوعی انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن ها برای برآوردن نیازها و احتیاجات مختلفی طراحی شده‌ اند. از چمن هایی با ارتفاع کوتاه‌ تر برای مناطق پر تردد گرفته تا چمن هایی با ارتفاع بلندتر که برای مصارف خانگی تولید میشوند، هر کدام دارای قیمت متفاوتی هستند. در نتیجه قیمت چمن مصنوعی به نوعی که شما برای خرید انتخاب می کنید، وابسته است. قیمت چمن مصنوعی که برای زمین‌ ورزشی و فوتبال طراحی شده‌ به دلیل برخورداری از ویژگی‌ های خاص اندکی گران‌ تر می باشد. 

3.

پیچیدگی فرایند نصب نقش مهمی در تعیین قیمت چمن مصنوعی ایفا می‌ کند. عواملی مانند مساحت و ابعاد محیط، شرایط زمین و هر ویژگی اضافی مانند ناهمواری‌ و شیب‌ ها می‌ توانند بر هزینه کار و مواد مورد نیاز برای نصب چمن تاثیر گذارند. اگر نصب مستلزم آماده‌ سازی گسترده باشد، ممکن است قیمت چمن مصنوعی برای اطمینان از نتیجه مناسب افزایش یابد. 

4.

نصب چمن مصنوعی با استفاده از لوازم جانبی مانند نوار درز و چسب صورت می پذیرد. کیفیت و نوع لوازم جانبی انتخاب شده بر هزینه نصب نهایی تاثیر بسزایی دارند. لوازم جانبی درجه یک اغلب دارای عملکرد و طول عمر بیشتری هستند به همین خاطر ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند. 

5.

انواع چمن مصنوعی با کیفیت بالاتر اغلب با ضمانت های طولانی تری همراه هستند. قیمت چمن مصنوعی که ضمانت بیشتری دارد، بالاتر است. در عین حال طول عمر بالا و پوشش گارانتی می تواند آرامش خاطر و پس انداز طولانی مدت را برایتان فراهم می کند. هنگام ارزیابی هزینه کلی چمن مصنوعی، ارزش گارانتی را در نظر بگیرید. 

00

خرید بهترین چمن مصنوعی

سوالات متداول

آیا قیمت چمن مصنوعی تجاری و مسکونی متفاوت است؟ 

بله، به دلیل عواملی مانند مقیاس پروژه نیازهای خاص و نوع چمن مورد نیاز، قیمت چمن مصنوعی مسکونی و تجاری تفاوت دارد. 

آیا قیمت بالاتر همیشه به معنای چمن مصنوعی با کیفیت‌تر است؟

در حالی که قیمت بالاتر اغلب نشان دهنده کیفیت بهتر می باشد، مهم است که در هنگام خرید چمن مصنوعی در مورد کیفیت و برند آن تحقیقات لازم را به عمل آورید. 

آیا می‌توانم چمن مصنوعی مقرون به صرفه را بدون افت کیفیت خریداری کنم؟

بله، گزینه‌ های مقرون به صرفه چمن های مصنوعی بدون کاهش کیفیت در دسترس هستند. فروشگاه دنیای چمن به عنوان تامین کننده معتبری شناخته شده که طیف وسیعی از گزینه‌ ها را برای یافتن بهترین تعادل بین هزینه و کیفیت ارائه می‌دهد. 

چگونه می‌توانم بدانم که قیمت چمن مصنوعی معقول است؟

در بازار تحقیق کنید و قیمت‌ های تامین کنندگان مختلف را مقایسه نمایید و عواملی مانند کیفیت، ضمانت و خدمات را مد نظر قرار دهید. این موارد به شما کمک می‌ کنند تا ارزیابی کنید که آیا قیمت گذاری با استانداردهای صنعت مطابقت دارد یا خیر. 

خرید چمن مصنوعی از کدام فروشگاه مقرون به صرفه‌ تر می باشد؟

اگر شما تصمیم به خرید چمن مصنوعی دارید از شما دعوت می‌کنیم تا محصولاتی که در فروشگاه دنیای چمن عرضه می‌شوند را مشاهده کنید. دنیای چمن انواع چمن مصنوعی را با تنوع بسیار زیاد و قیمت مناسب به فروش می‌رساند. این مجموعه رضایت خریداران را در هنگام فروش انواع چمن‌ های مصنوعی در اولویت قرار داده است.

00

راهنمای انتخاب چمن مصنوعی

 

ارسال نظر: