معرفی اتویار فروشگاه لوازم یدکی خودرو

کدخبر: 2377328

در حال حاضر در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو فروشگاه های زیادی فعالیت دارند ما در مقاله فوق به معرفی اتویار فروشگاه لوازم یدکی خودرو می پردازیم با ما همراه باشید .

خودرو شما از قطعات زیادی تشکیل شده است که عملکرد هز یک از این قطعات به یکیدیگر وابسته است و همکاری این قطعات با یکدیگر منجرب به حرکت خودرو شما میشود قطعات خودرو پس از مدتی کار کردن و پایان عمر مفید انها و یا بر اثر تصادفات دچار اسیب میشود و باید تعویض شود بسیاری از افراد خرید لوازم یدکی خودرو خود را به فرد تعمیر کار می سپارند اما برخی دیگر خود لوازم یدکی مورد نیاز خودرو را خریداری میکنند و فقط تعمیر خودرو را به فرد تعمیر کار می سپارند البته خرید لوازم یدکی توسط خود مالک خودرو راه ایمن تری است چرا که لوازم یدکی اورجینال و با کیفیت را برای خودرو خود خریداری میکنند .

ما در فروشگاه اتویار لوازم یدکی خودرو را با بهترین کیفیت وارد میکنیم و با سود کم به خریداران لوازم یدکی خودرو عرضه می داریم و برای فروشگاه لوازم یدکی خودرو فروش عمده لوازم یدکی خودرو را راه اندازی کردیم ما برای فروش عمده لوازم یدکی خودرو درصد تخفیف ویژه ایی را در نظر گرفته ایم برای دریافت لیست قیمت و خرید لوازم یدکی خودرو همین حالا با اتویار تماس بگیرید (09903338473) .

ارزان ترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو

لازم به ذکر است که بگوییم در هنگام خرید لوازم یدکی خودرو ملاک خود را ارزان بودن قطعه مورد نظر قرار ندهید بلکه ملاک خود را کیفیت و خرید لوازم یدکی اورجینال با قیمت مناسب قرار دهید . برای معرفی ارزان ترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو باید به اتویار فروشگاه لوازم یدکی خودرو اشاره کنیم تمامی قیمت ها در اتویار زیر قیمت بازار است و ما اولویت خود را روی فروش بیشتر و سود کمتر گذاشته ایم.

521

 

شما میتوانید قطعات خودرو های چینی از قبیل :

  • لوازم یدکی جک
  • لوازم یدکی جیلی
  • لوازم یدکی لیفان
  • لوازم یدکی چری
  • لوازم یدکی ام وی ام
  • لوازم یدکی بسترن
  • لوازم یدکی لیفان
  • لوازم یدکی ام جی

و سایر لوازم یدکی خودرو های چینی در اتویار موجود است حتما قبل از خرید لوازم یدکی خودرو از قطعه مورد نظر اطلاعات جامعی داشته باشید مثلا این که در کدام سمت است راست یا چپ ؟ نمونه شرکتی ان را میخواهید بخرید یا نمونه وارداتی ؟ و با یک سرچ ساده در میان فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو ارزان ترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو را پیدا کنید و خرید خود را انجام دهید .

نکات مهم در خرید لوازم یدکی خودرو

لوازم یدکی خودرو امروزه با کیفیت های متفاوتی در بازار لوازم یدکی خودرو موجود است و باید قبل از خرید لوازم یدکی خودرو به کیفیت قطعه مورد نظر توجه کنید تا لوازم یدکی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید . خرید لوازم یدکی تقلبی به خودرو شما اسیب میزند و باید مجدد تعویض شود و ممکن است در برخی از موارد خطر افرین باشد پس حتما در هنگام خرید لوازم یدکی خودرو به نکات زیر دقت کنید :

  1. اصالت قطعه مورد نظر این که حتما لوازم یدکی اورجینال را خریداری کنید .
  2. شناخت کلی از خودرو خود و این که قطعه مورد نظر حتما باید تعویض شود یا تعمیر می شود .
  3. ضمانت اصالت کالا در خرید لوازم یدکی خودرو بسیار مهم است .
  4. برخی از فروشگاه لوازم یدکی خودرو شرایط ارسال ویژه ایی دارند مانند : ارسال رایگان - پرداخت درب منزل و .........

ما در اتویار در تلاش هستیم تا تمامی شرتیط لازم مورد نیاز شما برای خرید لوازم یدکی خودرو را فراهم کنیم تا شما با خیال راحت خرید کنید .

چگونه از اتویار فروشگاه لوازم یدکی خودرو خرید کنیم ؟

در حالت کلی دو راه اصلی برای خرید لوازم یدکی خودرو از اتویار ایجاد شده است که عبارت است از : ( فروش انلاین - فروش حضوری )

شما برای خرید حضوری از اتویار میتوانید به ادرس مراجعه کنید : تهران - خیابان ملت - کوچه میر شریفی - پلاک 19

 

521

 

 

همچین برای خرید انلاین باید به سایت اتویار مراجعه کنید و با انتخاب برند خودرو خود از میان برند های اتویار قطعه مورد نظر را پیدا کنید و به سبد خرید خود اضافه کنید و یا میتوانید قطعه مورد نظر را سرچ کنید اگر قطعه مورد نظر خود را در اتویار پیدا نکردید حتما با واحد پشتیبانی تماس بگیرید به علت تازه بودن سایت اتویار هنوز بسیاری از محصولات به سایت اضافه نشده است و در حال اضافه شدن است از صبوری شما خریداران لوازم یدکی خودرو سپاس گذاریم .

ما برای پرداخت شما هم شرایط متفاوتی در نظر گرفته ایم از قبیل :

  • پرداخت از درگاه زرین بال
  • پرداخت کارت به کارت
  • پرداخت هنگام تحویل قطعه

ما در اتویار تمامی امکانات را برای شما ایجاد کرده ایم تا شما به بهترین شکل ممکن خرید لوازم یدکی خودرو خود را انجام دهید . لوازم یدکی خودرو های چینی به فراوانی لوازم یدکی خودرو های ایرانی نیستند و تمامی لوازم یدکی موجود در اتویار قطعات وارداتی هستند که در دو نوع شرکتی و وارداتی طبقه بندی میشوند .

سخن اخر

ما در مقاله فوق به معرفی اتویار فروشگاه لوازم یدکی خودرو پرداختیم و سعی کردیم تا سوالات شما را در خرید لوازم یدکی خودرو پاسخ دهیم تا شما با خیال راحت لوازم یدکی خودرو خود را خریداری کنید . امروزه با پیشرفت علم مردم بسیاری از خرید های خود را به صورت انلاین انجام می دهند و به صورت حضوری مراجعه نمیکنند و از انلاین شاپ ها خرید خود را انجام میدهند . شما میتوانید حتی برای خرید لوازم یدکی خودرو خود هم به صورت انلاین خرید کنید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید شما با اولین خرید به جمع خریداران اتویار می پیوندید ما با تیم پشتیبانی 24 ساعته پاسخ گوی نیاز شما هستیم .

سوالات متداول

ایا لوازم یدکی خودرو از اتویار به سراسر کشور ارسال می شود ؟

بله . ارسال کالا از اتویار به سراسر کشور ارسال میشود پس با خیال راحت از اتویار خرید کنید .

چگونه لوازم یدکی اورجینال را خریداری کنیم ؟

یکی از نکات مهم برای خرید لوازم یدکی اورجینال بارکد فنی محصول است محصولات شرکتی دارای بارکد فنی هستند .

چرا اتویار ارزان ترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو است ؟

ما در اتویار لوازم یدکی خودرو را با سود کم در تعداد بالا عرضه میکنیم و برای تعمیر گاه ها و صافکاری ها درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته ایم .

 

 

 

 

 

ارسال نظر: