سردار فضلی:

خواص بی‌بصیرت دوران غدیر و عاشورا امروز هم هستند

کدخبر: 2063556

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تاریخ صدر اسلام گفت: همان‌گونه که پس از واقعه غدیر و در واقعه عاشورا شاهد خواص بی‌بصیرت بودیم امروز هم به‌روز شده آنها را شاهد هستیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار علی فضلی بعد از ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای کارگری استان تهران که با حضور خانواده معظم شهدا، فرماندهان و مسئولان سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) و ... در ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم اظهار داشت: عید سعید غدیر خم از عید سعید فطر افضل‌تر است.

وی با اشاره به برگزاری نخستین یادواره شهدای‌کارگری استان تهران گفت: برگزاری یادواره شهدای کارگری استان تهران مقدمه برگزاری کنگره عظیم شهدای‌کارگری را ایجاد می‌کند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: عید سعید غدیر خم، عید ولایت و امامت است و به‌واسطه اهمیت جایگاه رفیعی دارد و برجسته‌تر از سایر اعیاد است.

وی با اشاره به واقعه غدیر عنوان کرد: پیامبر اعظم (ص) در غدیر خم و در اجتماع هزاران حاجی به معرفی حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) به‌عنوان امام و پیشوای مسلمین پرداختند. اما در همان زمان نیز گروهی بودند که به حضرت علی (ع) و فرزندان ایشان عناد داشتند.

فضلی بیان داشت: سقیفه‌ ملعونه در آن زمان به‌دنبال کودتا بودند و به نقل تاریخ تلاش کردند تا حضرت امیر (ع) را برای بیعت ببرند.

وی ادامه داد: حضرت زهرا (س)، شهیده صدر اسلام در صدر اسلام مقابل آنان ایستادند و تا مرز شهادت هم پیش رفتند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بی‌بصیرتی خواص صدر اسلام عنوان کرد: در صدر اسلام نیز که بعضاً از بزرگان آن زمان بودند نیز اهل بصرت نبودند.

وی با اشاره به تاریخ صدر اسلام گفت: همان‌گونه که پس از واقعه غدیر و در واقعه عاشورا شاهد خواص بی‌بصیرت بودیم امروز هم به‌روز شده آن‌ها را شاهد هستیم.

فضلی با تاکید بر هوشیاری در برابر دشمنان اسلام و انقلاب خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با حضور هوشمندانه مردم در صحنه پیروز شد و همه اقشار جامعه تا پای جان در راه اسلام و انقلاب جانفشانی کردند و امروز نیز باید بیش از پیش در برابر دشمنان هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از افراد که ما را به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام می‌کردند امروز مسئله و زاویه پیدا کردند و تفسیر دیگری از آرمان‌های انقلاب دارند و امروز ما را دعوت به مذاکره می‌کنند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ارتباط با مذاکره با آمریکا گفت: مذاکره با آمریکا علی‌رغم این‌که سودی ندارد بلکه ضرر هم دارد.

وی با اشاره به اظهارات اخیر برخی از مسئولان آمریکا افزود: امروز شاهد این بودیم که یکی از مسئولان آمریکا اعلام می‌کند آمریکا برای ارتباط با ایران پیشنهاد جدید دارد.

فضلی بر دشمن‌شناسی و هوشیاری در برابر دشمن تاکید کرد و بیان داشت: اگر در صدر اسلام، واقعه غدیر و واقعه عاشورا خواص بی‌بصیرت بودند امروز هم به روز شده همان خواص بی‌بصیرت را شاهد هستیم.

ارسال نظر: