پیام های تسلیت در پی شهادت اسماعیل هنیه

کدخبر: 2380460

نسیم آنلاین: واکنش رئیس مجلس شورای اسلامی به ترور شهید هنیه:
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفته و اعلام کرد که ایران اسلامی و جبهه مقاومت از خون برادر شهید خود نخواهد گذشت.

واکنش معاون اول رئیس جمهور به ترور شهید هنیه :
دکتر محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفته و اعلام کرد که شهادت اسماعیل هنیه یکی دیگر از جلوه های تروریسم دولتی است.

واکنش سیدحسن خمینی به ترور شهید هنیه:
سید حسن خمینی در پیامی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت و اعلام کرد که امیدوارم شهادت‌ هنیه مقدمه پیروزی نهایی آرمان فلسطین باشد.

واکنش سعید جلیلی به ترور شهید هنیه:
سعید جلیلی، عضو شورای عالی امنیت ملی در پیامی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفته و اعلام کرد که پیکار پیوسته او در برابر دشمن و همراهی همدلانه او با دوستان جبهه مقاومت او را به نماد جهاد و اتحاد تبدیل کرد.

واکنش محمد مخبر و علی لاریجانی به ترور شهید هنیه: 

محمد مخبر، سرپرست سابق ریاست جمهوری در پیامی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفته و اعلام کرد که خون این مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر چونان موج خروشان این قوم طغیانگر را غرق می‌سازد.

علی لاریجانی، مشاور مقام معظم رهبری در پیامی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفته و اعلام کرد که رژیم صهیونیستی به دنبال تغییر شکست خود در غزه با اقدامات تحریک آمیز است.

ارسال نظر: