نکات خرید درب ضد سرقت فلزی

کدخبر: 2380178

اگر به دنبال خرید درب ضد سرقت هستید و درب که می خواهید در مقابل آب و آفتاب مقاوم باشد ، حتما اسم درب های ضد سرقت فلزی به گوشتان خورده است. ما در این مقاله نکات مهم و راهنمای خرید انواع درب های ضد سرقت فلزی را با هم مرور می کنیم که به انتخاب مناسب ترین درب ورودی کمک کند.

همانطور که میدانید درب رویه فلزی یکی از درب هایی است که در دسته درب های ضد سرقت مناسب فضای آزاد و عایق قرار دارد و بسیار مورد استفاده برای فضای آزاد می باشد.

کیفیت رنگ رویه و چهارچوب

مهم ترین نکته ای که قبل از خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه کنید، این مورد درب ضد سرقت مد نظر چه کیفیت رنگی دارد؟ آیا قابلیت استقامت در مقابل شرایط مختلف آب و هوایی را دارد؟

کیفیت رنگ رویه درب ضد سرقت فلزی رابطه مسقیمی با عمر و ماندگاری درب شما دارد. بهترین کیفیت برای درب ضد سرقت فلزی الکترواستاتیک می باشد که باید با حرارت کوره پخته و کاملا عایق باشد.

رنگ الکترواستاتیک رنگی ضخیم می باشد که به طور کامل رویه درب و همینطور چهارچوب ها را به طور کامل پوشش می دهد و در مقابل تابش مستقیم نور خورشید و بارش باران مقاومت عایق می باشد و مناسب محیط بیرونی می باشد. همانطور که میدانید اگر کیفیت رنگ رویه پایین باشد درب به دلیل استفاده در مناطق شرجی و شرایط مختلف آب و هوایی ماندگاری و عمرشان پایین می آید. حتما از شرکت های معتبر خریداری کنید که ضمانت نامه معتبر داشته باشد.

درب ضد سرقت رویه فلزی اهورا درب

ضخامت ورق رویه درب

دومین موضوع که هنگام خرید توجه کنید این است که از چه ورق با چه ضخامتی استفاده می کنند؟ از چه آلیاژی ساخته شده اند ؟ ورق فلزی در کدام شرکت صنعتی تولید شده است؟

ضخامت ورق رویه ، بیشتر به امنیت درب ضد سرقت شما کمک می کند که در مقابل فشار و ضربه های مختلف مقاومت متغیر دارند. توجه داشته باشید که جوش شدن درست و اصولی هم از نکات مهمی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید.

استاندارد ضخامت ورق هایی که برای درب ضد سرقت رویه فلزی استفاده می شود 1 میلی متر می باشد که قابلیت خمکاری خوب و قابلیت اجرا مدل های برجسته را نیز دارد.

 

رویه درب ضد سرقت فلزی اهورا درب

 

یراق آلات درب ضد سرقت فلزی

نکته سومی که باید به آن توجه کنید استفاده از یراق آلات با کیفیت و آبکاری بسیار خوب می باشد که به دلیل مجاورت در محیط بارش باران و مرطوب مقاومت بالایی داشته باشد .

یراق آلات استاندارد و مناسب برای انواع محیط ها از برند کاله (KALE KILIT) می باشد که یکی از محبوب ترین برند یراق درب ضد سرقت می باشد که در کشور ایران استفاده زیادی دارند.

از کدام شرکت درب ضد سرقت فلزی معتبر و گارانتی دار تهیه کنیم؟

با جست و جو و تحقیق درباره درب هایی که میخواهیم خرید داشته باشیم به برند و شرکت های مختلفی می رسیم که یکی مجموعه اهورا درب یکی از معتبر ترین شرکت ها و مجموعه های تولیدی می باشد که با تنوع بیش از 250 مدل طرح های بی نظیر از انواع درب ضد سرقت فلزی مدرن و کلاسیک در رنگ بندی های مختلف اجرا و تولید دارند. این سبک درب ها مناسب برای استفاده در مناطق شرجی و مرطوب مانند استان های شمالی کشور و مناطق جنوبی مانند استان خوزستان ، استان سیستان و بلوچستان ، استان فارس و بوشهر و استان هرمزگان که در مجاورت دریا هستند و گرما فراوانی دارند.

برای مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش و خرید و مشاهده قیمت درب ضد سرقت فلزی روی لینک کلیک کنید یا با شماره 88449064-021 تماس حاصل فرمایید.

 

درب ضد سرقت فلزی اهورا درب

 

ارسال نظر: