اتحادیه ناشران و کتابفروشان در ارتباط با تکثیر و توزیع غیرقانونی کتاب­‌های ناشران بیانیه‌ای صادر کرد

کدخبر: 967252

در بخشی از این بیانیه آمده است: اتحادیه ناشران است با متخلفان برخورد کرده و از طریق شناسایی و معرفی آنان به مراجع قانونی با این فعالیت غیرفرهنگی برخورد می‌کند

به گزارش «نسیم»، اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در ارتباط با تکثیر و توزیع غیرقانونی کتاب­های ناشران بیانیه‌ای صادر و روی وبگاه آن اتحادیه منتشر کرد .

در این اطلاعیه آمده است :

همکاران محترم توجه دارند که کتاب­ فروشی به عنوان یک واحد صنفی، آخرین حلقه اتصال تولید کننده محصول به مصرف کننده آن است و نقش مهمی را در بسترسازی برای تولید بیشتر ایفا می­ نماید. متاسفانه اخیراً مشاهده شده است که عده ­ای سودجو در تهران و بعضی از شهرستان­ ها بر این بازار فرهنگی هجوم آورده و با چاپ، تکثیر و توزیع غیرقانونی کتاب­ های ناشران، ضمن تعدی به حقوق آنها فرصت را برای وجود یک بازار سالم فرهنگی محدود کرده­ اند .

اتحادیه ناشران و کتاب­فروشان با مساعدت و همکاری جمعی از اعضای صنف و از طریق رایزنی با تعدادی از وکلای محترم دادگستری کشور و نیز تمهید مقدمات لازم با دادسراهای مربوط مصمم است با متخلفان برخورد کرده و از طریق شناسایی و معرفی آنان به مراجع قانونی با این فعالیت غیرفرهنگی برخورد نموده و از ضایع شدن حقوق همکاران خود جلوگیری نماید .

انتظار می­ رود کلیه همکاران متعهد ومحترم کتاب­فروش دقت لازم را به هنگام انتخاب و خرید کتاب مبذول داشته و ضمن دریافت فاکتور از اصالت آن اطمینان حاصل نمایند .

با توجه به اعلام آمادگی معاونت نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی در خصوص برخورد با افراد متخلف، اتحادیه انتظار دارد مراتب را فوری از طریق فکس به شماره 77512599 و یا از طریق ایمیل به آدرس info@tpba.ir ویا از طریق نامه به نشانی خیابان انقلاب پیچ شمیران، کوی شهید محسن عباسی اصفهانی کوچه شریف، پلاک 1 دریافت نمایند .

ارسال نظر: