اولین کتاب حوزه دفاع مقدس امروز در نمایشگاه کتاب فرانکفورت رونمایی می‌شود

کدخبر: 936422

شصت‌وششمین دوره این نمایشگاه عصر روز گذشته افتتاح شد و از امروز برنامه‌های غرفه ایران با رونمایی از کتاب "یکشنبه آخر" آغاز می‌شود+جزئیات برنامه روز اول

به گزارش خبرنگار «نسیم»، شصت و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت عصر روز گذشته با نشست خبری یورگن بوس، مدیر نمایشگاه و با حضور گیدو وستروله، وزیر امور خارجه آلمان و اولافور راگنار گریمسون رییس جمهور ایسلند افتتاح شد و تا 12 اکتبر (20 مهر) ادامه دارد.

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت با عرضه بیش از 500 عنوان کتاب حضوری فعال داشته و برنامه های متنوعی را اجرا در غرفه خود در نظر گرفته است.

در ذیل نگاهی داریم به برنامه‌های روز اول غرفه جمهوری اسلامی ایران در شصت و ششمین نمایشگاه کتاب فرانکفورت.

16 مهر (8 اکتبر) رونمایی از کتاب "آشپژی سنتی ایران" نوشته سمیرا جنت دوست با حضور نویسنده کتاب و انتشارات پانیذ مهر ایرانیان

16 مهر (8 اکتبر) رونمایی ترجمه انگلیسی کتاب "یکشنبه آخر" خانم معصومه رامهرمزی با حضور نویسنده کتاب و مجمع ناشران دفاع مقدس

کتاب "یکشنبه آخر" خاطرات خودنوشته خواهر معصومه رامهرمزی است که رتبه‌ دوم کتاب خاطرات دفاع مقدس را در نهمین دوره انتخاب کتاب سال دفاع مقدس به خود اختصاص داد.این اثر، اولین کتاب این نویسنده به شمار می رود؛ . با این حال از مزایایی برخوردار است که ظرف مدت پنج سال آنرا به چاپ یازدهم رسانده است.

این کتاب در 230 صفحه توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

16مهر (8 اکتبر) داستانخوانی کتاب "آناتومی افسردگی" آقای محمد طلوعی با اجرای وی، انتشارات افق و انتشارات فیلترنلی (ایتالیا)

این کتاب یک رمان شهری مدرن و امروزی است که به افسردگی نسل جوان در زندگی شهری می‌پردازد. داستان 3 شخصیت اصلی و سه بخش دارد که هر بخش به یکی از این شخصیت‌ها اختصاص یافته است؛ "آناتومی افسردگی" در 200 صفحه از سوی انتشارات اافق به چاپ رسیده است.

ارسال نظر: