آژانس ادبی غزال در نمایشگاه کتاب فرانکفورت با آژانس‌های بین‌المللی مذاکره می‌کند

کدخبر: 924195

این ‌آژانس ادبی تاکنون ملاقات با بیش از ۴۰ ناشر و آژانس بین‌المللی را قطعی کرده و در نمایشگاه کتاب فرانکفورت با آنها به گفتگو خواهد نشست

به گزارش «نسیم»، آژانس ادبی غزال در شصت و ششمین نمایشگاه کتاب فرانکفورت که از هشتم تا یازدهم اکتبر(16 تا 20 مهرماه) سال جاری برگزار می‌شود برای مذاکره‌ فروش رایت ترجمه‌ آثار ایرانی به زبان‌های غیرفارسی با ناشران و آژانس‌های خارجی ملاقات می‌کند.

آژانس ادبی غزال تاکنون ملاقات با بیش از 40 ناشر و آژانس بین‌المللی را از کشورهایی چون کانادا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، بلژیک، سوئیس، پرتغال، هلند، اسکاتلند، ترکیه، هند، اسلوونی، فنلاند، ارمنستان و اردن قطعی نموده و با آن‌ها به گفتگو خواهد نشست.

ویژگی‌های مراکز طرف ملاقات و علاقه‌ی آن‌ها به آثار ایرانی از قبل مورد بررسی قرار گرفته و سلائق آن‌ها از طریق نوع آثاری که منتشر می‌کنند تا حدود زیادی ارزیابی شده است. 90 اثر منتخب ایرانی که عمده‌ی آن‌ها را ادبیات داستانی معاصر ایران تشکیل می‌دهد، در رده‌های سنی بزرگسال و نوجوان متناسب با علاقه‌ی مخاطب معرفی خواهد شد. برای هر یک از این آثار، خلاصه‌ی کوتاه(250 کلمه‌ای)، خلاصه‌ی بلند(1000 کلمه‌ای)، و در بسیاری موراد چند فصل نمونه تهیه، و به زبان انگلیسی روان جهت معرفی به مخاطبان ترجمه شده است.

سایت آژانس ادبی غزال به آدرسwww.gazelle-agency.com اطلاعات مربوط به کتاب‌های عرضه شده را به زبان انگلیسی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد و مخاطبان خارجی برای دریافت اطلاعات کتاب‌ها به این سایت رجوع داده می‌شوند.

آژانس ادبی غزال امیدوار است بتواند با معرفی آثار ارزشمند ایرانی زمینه حضور فعال ناشران و نویسندگان ایرانی را در بازار جهانی فراهم کند و سهمی در معرفی و گسترش حضور ادبیات مغفول مانده‌ی ایران در عرصه‌ی جهانی داشته باشد.

ارسال نظر: