بهنام‌فر: بچه‌های تیم ملی با وجود حواشی، کار بزرگی انجام دادند

کدخبر: 948199

مربی سابق تیم‌ ملی کاراته در گفتگو با «نسیم» افزود: رهنما در حالی که یک جلسه با تیم تمرین نکرده کاپ مسابقات قهرمانی جهان را با خود به رشت برده است/ نقش بدنساز تیم ملی در این موفقیت بیشتر از مربیان تیم ملی است

مربی سابق تیم ملی کاراته در گفتگو با «نسیم» در مورد ارزیابی عملکرد تیم ملی کاراته در مسابقات جهانی آلمان اظهار داشت: به هر حال نتیجه با توجه به کسب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز قابل قبول بود و این دقیقا تکرار نتیجه دوره گذشته در مسابقات جهانی پاریس است و از لحاظ سطح مسابقات نیز همیشه مسابقات جهانی از سطحی قابل قبول برخوردار بوده است . اما با تمام این صحبت‌ها باید ببینیم این نتایج در چه شرایطی به دست آمده است .

وی ادامه داد: همانطور که دبیر فدراسیون اعلام کرده است برای آماده سازی این تیم دو میلیارد هزینه شده است و با توجه به اینکه این نفرات دو سال گذشته در مسابقات جهانی پاریس حضور داشتند با این تفاوت که در آن مقطع همگی برای بار اول در مسابقات جهانی شرکت می‌کردند اما برای این دوره باتجربه‌تر شده بودند و در چندین دوره مسابقات کاراته وان شرکت کرده بودند انتظار بیشتری از این تیم می‌رفت.

بهنام‌فر در ادامه خاطر نشان کرد: اگر این تیم درست مدیریت‌ می‎شد امیر مهدی‌زاده و سعید احمدی در این دوره مدال طلا کسب می‌کردند و از طرفی در این دوره با توجه به رفع مشکلات بانوان ما هشت فرصت بیشتر نسبت به دوره گذشته داشتیم که مدال‌های خود را افزایش بدهیم اما در نتیجه کلی نسبت به دوره گذشته یک پله نیز نزول داشتیم و در نهایت در جایگاه شش قرار گرفتیم. مدال طلای تیمی در آخرین روز باعث می‌شود ما بگوییم قهرمان جهان شده‌ایم . ما در دوره گذشته به مدال برنز تیمی رسیده بودیم و من نیز یک بار به عنوان بازیکن برنز کسب کرده بودم و این طلای تیمی برای اولین بار توسط بچه ها به دست آمد.

مهران بهنام فر با تاکید بر کار بزرگ بچه‌های تیم ملی کاراته گفت: بچه‌های تیم ملی کاراته با همدلی و در حالی که حواشی متعدی برای تیم وجود داشت که بی‌سابقه بود اما کار بزرگی را انجام دادند و نتیجه مطلوبی را با اتحاد و همدلی کسب کردند.

مربی سابق تیم ملی کاراته در مورد اظهارات اخیر حسین روحانی عنوان کرد: از روزی که حسین روحانی به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد من دید حمایتی از او داشتم و اعلام کرده بود که او از قهرمانان کاراته است و حضورش می‌تواند به تیم ملی کمک کند و تا لحظه پرواز نیز این حمایت ادامه داشت و از این کادر‌فنی تیم ملی فقط روحانی را قبول داشتم اما حالا برای من جالب است او در برعلیه من که نسبت به او دید حمایتی داشتم مصاحبه می‌کند و اعلام می‌کند دیگردر کاراته نخواهم ماند و کاراته برای بهنام‌فر و دیگران باشد. مگر کاراته ارث پدری من است که او این صحبت‌ها را مطرح کرده است آنهم در شرایطی که من از او حمایت کرده بودم.

وی ادامه داد: سمندر از روز اول اعلام کرده بود به این کادر اعتقاد دارد اما از طرفی بعد از مسابقات آسیایی صحبت‌های دیگری را انجام داد و اعلام کرد بچه‌های تیم ملی از مربیان ناراضی هستند و فاصله آنها با بازیکنان زیاد است و حتی بحث هزار دلار را در خصوص مربیان تیم ملی کرد و دچار چرخش 180 درجه‌ای شد و خودش از کادر تیم ملی انتقاد کرد و من در مورد روحانی صحبتی را مطرح نکردم و فقط از عدم حضور مربیان در روزهای اخر تمرینات تیم ملی انقاد کردم که رئیس فدراسیون در این باره نیز اعلام کرد مربیان تیم ملی پیشتر نیز به طور مستمر در تمرینات حضور پیدا نمی‌کردند.

بهنام‌فر در مورد این‌که بعد از اتفاقات و انظهار نظر‌های قبل از مسابقات جهانی از سوی مربیان تیم ملی حالا همه به دنبال ثبت موفقیت تیم ملی به نام خود هستند، گفت: مسعود رهنما پیش از مسابقات ده جا مصاحبه و سر نگرفتن تیم دعوا می‌کرد و دلیل آن نیز استرس نتیجه نگرفتن بود اما حالا که تیم نتیجه گرفته است همه بر سر ثبت موفقیت تیمی دعوا می‌کند و آن را منتسب به خود می‌داند و رهنما نیز در حالی که یک جلسه تیم را تمرین نداده است کاپ مسابقات را با خود به رشت برده است و استاندارد رشت نیز اعلام کرده است از او تقدیر می کنیم. سوال من از استاندا رشت این است مگر دسترسی به اینترنت ندارند و مصاحبه‌های بچه های تیم ملی را نمی خوانند که نقشی برای مربیان در این نتیجه نمی‌دانندو اگر قرار بر تجلیل نیز است باید از بچه‌های تیم ملی تجلیل شود یا از حسین روحانی تجلیل شود که مدت‌ها با تیم بوده است اما باز در مورد روحانی نیز اعلام می کنم که نمی توانم قبول کنم او در تمرینات تیم ملی در روزهای پایانی شرکت نکرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: البته همانطور که بچه‌های تیم ملی نیز اعلام کردند نقش حسینی بدنساز تیم ملی در موفقیت تیم ملی در آلمان که همراه بچه‌ها در غیاب مربیان تیم ملی تمرین کرد بسیار پررنگ است و باید اگر قرار بر بردن کاپ باشد کاپ قهرمانی به او داده شود که برای تیم ملی زحمت کشید.

ارسال نظر: