المپیک ریو - ۲۰۱۶

مجللی: فقط ١٠ روز تمرین المپییکی داشتم/ قول می‌دهم در بازی‌های آسیایی روی سکو باشم

کدخبر: 2055919

ملی پوش قایقرانی کشورمان گفت: تمام تلاشم را کردم که به فینال راه پیدا کنم اما مناسفانه به دلیل اینکه زمان زیادی برای تمرینات المپیک نداشتم به این مهم دست نیافتم.

به گزارش خبرنگار اعزامی « نسیم آنلاین » از ریو، عادل مجللی پس از عدم راهیابی به دیدار فینال بازیهای المپیک ٢٠١٦ ریو گفت: ١٠ روز مانده به المپیک مطلع شدم که المپیکی شده ام و زمان مناسبی برای تمرینات ویژه مختص این بازیها نداشتم، همین موضوع هم امروز باعث شد تا به هدف و آرزویم نرسم.

وی ادامه داد: با اختلاف خیلی ناچیز فینالیست شدن را از دست دادم و هیچ دلیلی جز نداشتم تمرینات مختص المپیک دلیل آن نیست، هر چه نیرو و توان داشتم رو کردم تا بین ٩ نفر فینالیست و خداقل ٨ نفر گروه دوم به فیمال راه پیدا کنم اما نشد که نشد.

مجللی با اشاره به وضعیت قایقرانی ایران گفت: استعدادهای خوبی در این رشته پرمدال داریم و با حمایت ویژه و برنامه ریزی مناسب می توان به موفقیت و کسب مدال در المپیک ٢٠٢٠ امیدوار بود.

وی در پایان تز مردم ایران بخصوص همشهریانش در گنبد عذرخواهی کرد و گفت: باور کنید با توجه به شرایط موجود و توانم، تمام تلاشم را کردم. شرمنده شما هستم اما قول می دهم در بازیهای آسیایی برای طلا و دو اامپیک بعدی روی سکو باشم.

ارسال نظر: