وقت اینکه خود را درگیر حواشی جدید کنیم را نداریم

بهنام‌فر: هر سه گزینه مدنظر کمیته فنی می‌توانند به کاراته ایران کمک کنند

کدخبر: 2025486

مربی سابق تیم ملی گفت: قطعا هر سه گزینه مدنظر کمیته فنی می‌توانند برای هدایت تیم ملی مثمرثمر باشند و به تیم ملی کمک کند.

مهران بهنام‌فر در گفتگو با « نسیم آنلاین »، در خصوص گزینه‌های هدایت تیم ملی کاراته اظهار داشت: من سالیان سال با دباغیان کار کردم و کاراته ایران به نوعی به ایشان مدیون است . من در برهه‌ای که در تیم ملی حضور داشتم، حداقل 10 سال زیر نظر ایشان بودم و به شخصه چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفتم. سلیمانی نیز در مسابقات جهانی تا به حال حضور نداشته است و فکر می‌کنم عیار یک مربی در مسابقات جهانی مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: البته سلیمانی در مسابقات آسیایی بسیار عملکرد خوبی داشته است و از محاسن ایشان نیز اجرای عدالت در بستن تیم است و حق کسی را تضییع نمی‌کند و شخصیت خوبی دارد. شهرام هروی نیز نشان داده است به کاراته علاقمند است و به نوعی در سالیان گذشته همواره به عنوان مربی در کنار تیم ملی حضور داشته است و در حال حاضر نیز از گزینه‌های هدایت تیم ملی است و تجربه لازم را در سالیان اخیر کسب کرده است.

مربی سابق تیم ملی عنوان کرد: من قبلا نیز گفتم باید به رای دوستانی که در کمیته فنی تصمیم گیرنده هستند احترام گذاشت و فکر می‌کنم وقت اینکه خود را درگیر حواشی جدید کنیم را نداریم. امیدوارم هرکسی که مسئولیت را قبول می‌کند بتواند به موفقیت تیم ملی کمک کند.

بهنام‌فر در خصوص اینکه از نظر او کدام گزینه برای هدایت تیم ملی مناسب‌تر است، گفت: اجازه بدهید من در این خصوص صحبت نکنم و با انتخاب یک نفر باعث ناراحتی عزیزان دیگر نشود. از نظر من قطعا هر سه گزینه مدنظر کمیته فنی می‌توانند برای هدایت تیم ملی مثمرثمر باشند و به تیم ملی کمک کند.

ارسال نظر: