روند افزایش دما در بیشتر مناطق کشور تا سه روز آینده ادامه دارد

کدخبر: 1001138

مدیر پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌‌بینی می‌شود/ بیشینه و کمینه دمای تهران فردا ۳۰ و ۱۹ درجه است

به گزارش «نسیم»، احد وظیفه ادامه داد: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور در ساعات بعد از ظهرافزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی با رعد و برق ووزش باد پیش بینی می شود. بعد از ظهر دوشنبه در برخی مناطق جنوب شرق کشور نیز افزایش ابر و رگبار پراکنده دور از انتظار نمی باشد.

وی افزود: روز سه شنبه درارتفاعات البرز شرقی و شمال شرق کشور رگبار موقتی باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد رخ خواهد داد. رزوهای یکشنبه و دوشنبه با افزایش سرعت وزش باد در سواحل خلیج فارس و دریای عمان، باد و گردوخاک در این مناطق پیش بینی می شود و خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود. طی سه روز آینده، به ویژه روز دوشنبه، در برخی مناطق شرق کشور نیز باد و گردوخاک پیش بینی می شود. لازم به ذکر است که طی سه روز آینده برای اکثر استانهای کشور روند افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

ارسال نظر: