گودرزی: فدراسیون فوتبال باید خودش را با ضوابط تطبیق دهد

کدخبر: 987498

وزیر ورزش افزود: باید در هزینه‌ها بیشتر دقت شود کما این که با اقداماتی که انجام شد از سفرهای غیر ضروری مدیران جلوگیری شد/ اگر مساله خاصی درخصوص تیم المپیک وجود داشته باشد حتما به آنها کمک می‌کنیم

به گزارش خبرنگار «نسیم»، گودرزی در نشست تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های فرهنگی و قرآنی وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون‌ها برنامه‌های خوبی در خصوص اقتصاد مقاومتی داشتند. نباید به صورت یک بعدی به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها توجه کرد باید کار کارشناسی در این مورد صورت بگیرد و کمیته‌های مختلفی در حال بررسی این موضوع هستند. صدا و سیما باید به تعهداتش درخصوص حق پخش عمل کند. وی در ادامه افزود: برای انتخابات فدراسیون همگانی وزارت ورزش گزینه خاصی ندارد. فدراسیون فوتبال باید خودش را با ضوابط تطبیق دهد. اگر مزایده دوم سرخابی‌ها به نتیجه نرسد کار به مزایده سوم کشیده می‌شود. وی در پاسخ به این سؤال که کفاشیان مدعی شده 8 ماه است شما حاضر نیستید با او دیدار کنید، گفت: فدراسیون فوتبال باید با ضوابط و مقررات خودش را تطبیق دهد. آنها باید از قوانین کشور و موضوعاتی که مورد نظر دولت و مجلس شورای اسلامی است تمکین کند. وزیر ورزش و جوانان با بیان این که شاهد کاهش هزینه‌های غیر ضروری در فدراسیون‌ها بوده‌ایم، خاطر نشان کرد: باید در هزینه‌ها بیشتر دقت شود کما این که با اقداماتی که انجام شد از سفرهای غیر ضروری مدیران جلوگیری به عمل آمد و در این باره به آنها نیز تذکر دادیم. الحمدالله کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است گودرزی گفت: یک بسته پیشنهادی به دولت ارسال شده که در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بحث شود و بعد از تصمیم گیری و در صورت تصویب برای انتزاع سازمان ملی و حوزه جوانان از ورزش لایحه شود. نظر ما هم تفکیک جوانان از ورزش است ولی زمان آن مشخص نیست.

وزیر ورزش و جوانان درخصوص میزبانی ایران در جام ملت های آسیای 2019 و ایراداتی که رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص حق پخش گرفته بود، گفت: آنچه که با قوانین داخلی همخوانی داشته باشد می‌پذیریم درغیر اینصورت خیر.هیچ تغایری بین قوانین داخلی و چیزهایی که می‌خواهند نباید وجود داشته باشد.آنها استاندارهایی دارند که باید رعایت شود.

وی گفت: حق پخش هم باید به صورت لایحه شود تا به صورت قانون دربیاید. مشکلی برای میزبانی جام ملت ها نداریم و درحال رایزنی هستیم.

گودرزی در پاسخ به «نسیم» افزود: وظیفه ما است به تیم المپیک کمک کنیم. اگر مساله خاصی وجود داشته باشد حتما به آنها کمک خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: استعفای افشین داوری از فدراسیون دو و میدانی را دیده ام ولی تصمیمی در این مورد نگرفته ام وهنوز با وی صحبت نکردم.

ارسال نظر: