نخستین نمایشگاه دستاوردهای نخبگان شاهد و ایثارگر آغاز به کار کرد

کدخبر: 919343

رئیس نمایشگاه در مراسم افتتاحیه گفت: برپایی این نمایشگاه همزمان با شهادت دولتمردمان نخبه انقلاب اسلامی، برکات بسیاری در پی خواهد داشت

به گزارش خبرنگار «نسیم»، مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه دستاوردهای نخبگان شاهد و ایثارگر دقایقی پیش با حضورحجت‌الاسلام شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان و خانواده های شهدا و ایثارگران در سالن اجتماعات سازمان انتقال خون تهران آغاز شده است .

در ابتدای این مراسم علی عباس کمری، رئیس نمایشگاه دستاوردهای نخبگان شاهد و ایثارگر در توضیحاتی در خصوص این نمایشگاه گفت: این نماشگاه که قرار است از دوم تا ششم شهریور ماه برگزار شود، حمایت از نخبگان و سرآمدان و تشکل های شاهد و ایثارگر را محور اصلی فعالیت های خود قرار داده است.

وی افزود: از دیگر فعالیت ها و اهداف برپایی این نمایشگاه می توان به معرفی کارآفرینان برتر در زمینه صنایع، مصالح ساختمانی، شیشه، معرق کاری و دستاوردهای کارآفرینان شاهد و ایثارگر در حوزه درمان، معرفی فعالیت های سازمان های اقتصادی اشاره کرد .

وی در ادام با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در نواز غزه خاطرنشان کرد: کمپین حمایت از مردم و کودکان مظلوم غزه در حاشیه این نمایشگاه به طور جدی برپا شده است که شامل برگزاری کارگاه های نقاشی کودکان با موضوع حماسه و مقاومت، ختم قرآن برای پیروزی مردم مظلوم غزه، دلنوشته های ایثارگران و فرزندان آنها در حمایت از کودکان غزه خواهد بود.

وی در پایان ضمن ادای احترام به مقام شهیدان دولت مخصوصا شهیدان باهنر و رجایی از حضار درخواست کرد به احترام آنان یک دقیقه بایستند و با نثار فاتحه ای به مقام آنان ادای احترام کردند.

ارسال نظر: