برگزیدگان جشنواره سراسری تئاتر مقاومت معرفی شدند

کدخبر: 1041202

در بخش کارگردانی سروش طاهری برای نمایش "خون و ماتیک"، کاوه مهدوی برای نمایش "آوازهای سرشامی" و سید علی موسویان برای نمایش "سبز، سپید، سرخ" به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب و برگزیده شدند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، در بخش کودک و نوجوان، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و یک سکه بهار آزادی به طور مشترک به نمایش‌های "قالی مادربزرگ" به کارگردانی "فاطمه باغبادی" و نمایش "طلسم زریانه" به کارگردانی "حسین چراغی" اهداء شد. در بخش رادیو تئاتر نیز دیپلم افتخار و جایزه نقدی به نمایش‌های "مرز" به کارگردانی "رحمان قدمی" و "بال‌های خیس قاصدک" به کارگردانی "رضا داداشی" داده شد.
همچنین در بخش عکس "بهار نیک پور" نفر سوم، "مسعود میرمیری" نفر دوم و "حسین اسماعیلی" به عنوان نفر نخست برگزیده شدند. در بخش پوستر و عکس نیز "یحیی پاکدل" نفر سوم، "کمال کجوئیان" نفر دوم و "محمد افشار" به عنوان نفر نخست انتخاب شدند. در بخش نمایشنامه‌نویسی "محسن عظیمی" برای نگارش "10- 64" به عنوان نفر سوم، "محسن میرزا عمادی" برای نگارش "خاک، خون، نفت" به عنوان نفر دوم و "مهرداد کورش نیا" برای نگارش "قرار" به عنوان نفر نخست برگزیده شدند.
بنابر این گزارش در بخش رسانه، خبرگزاری تسنیم و روزنامه جام جم به عنوان رسانه‌های برتر معرفی و از خبرنگاران آنها تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
در بخش خیابانی و در رشته طراحی لباس، فضا و صحنه لوح تقدیر و جایزه نقدی به "کژال راست‌بین" برای نمایش "عروس آشتی" و "مرضیه رادمنش" برای نمایش "نفت بازی" تعلق گرفت و جایزه برتر به "بهنام کاوه" برای نمایش "تابستان جنگ کجا بودی؟" رسید. در رشته موسیقی ضمن تقدیر از "بهنام سوزنی" برای نمایش "گره هشتم" جایزه برتر به "نوید لاهیجی" برای نمایش "شاخه افرا، ریشه نخل" تعلق گرفت. در رشته طرح و ایده ضمن تقدیر از "پیام عزیزی" برای نمایش "همین روزها" جایزه برتر به "بهنام کاوه" برای نمایش "تابستان جنگ کجا بودی؟" رسید.
در بخش خیابانی و در رشته بازیگر زن ضمن تقدیر از "منیژه واحد قاضیانی" برای بازی در نمایش "شاخه افرا، ریشه نخل" و "فاطمه رادمنش" برای نمایش "نفت بازی" جایزه برتر به "الهه پور جمشید" برای نمایش "گره هشتم" رسید. همچنین در رشته بازیگر مرد ضمن تقدیر از "علی محمد رادمنش" برای نمایش "نفت بازی" و "بهنام کاوه" برای نمایش "تابستان جنگ کجا بودی؟" جایزه ویژه به "محمد هادی عطایی" برای نمایش "همین روزها" و "مصطفی کولیوندی" برای نمایش "روزی روزگاری جنگ" و "گره هشتم" تعلق گرفت. در رشته کارگردانی بخش خیابانی نیز ضمن تقدیر از "علی محمد رادمنش" برای نمایش "نفت بازی" و "پیام عزیزی" برای نمایش "همین روزها" جایزه برتر به "بهنام کاوه" برای نمایش "تابستان جنگ کجا بودی؟" رسید.
گفتنی است که در این بخش از برنامه هیات داوران تقدیر ویژه خود را از بازیگران جانباز اعصاب و روان نمایش "گل‌های فرشته" به کارگردانی "حامد زارعان" و نیز از بازیگر خردسال نمایش "کودکان جنگ" اعلام کردند.
در بخش دیگر این مراسم و در بخش صحنه‌ای در رشته موسیقی "قاسم رجبی" و "محمد جهانی نصب" برای نمایش "مجلس قیام آمل" و "بهنام رحیمی" برای نمایش "خون و ماتیک" به عنوان برگزیده سوم، "آرش والی نژاد" برای نمایش "جان گز" برگزیده دوم و "مانی ارمغان" برای نمایش "ایوب زمانی" به عنوان نفر نخست انتخاب شدند. همچنین در رشته طراحی صحنه ضمن تقدیر از "لیلا رفیع زاده" برای طراحی لباس نمایش "خون و ماتیک"، "علی حیدری" برای نمایش "بهشت 50 درجه بالای صفر" به عنوان نفر سوم، "علیرضا مهران" برای نمایش "سبز، سپید، سرخ" به عنوان نفر دوم و "سیامک احصایی" برای نمایش "جان گز" به عنوان نفر نخست انتخاب شدند.
در بخش نمایشنامه‌نویسی "طیبه نیک آزاد" و "علی حیدری" برای نمایش "50 درجه بالای صفر" و "صحرا رمضانیان" برای نمایش "خون و ماتیک" به عنوان برگزیده سوم، ‌"هاله مشتاقی نیا" برای نمایش "جان گز" برگزیده دوم و "سید علی موسویان" برای نمایش "سبز، سپید، سرخ" به عنوان برگزیده نخست انتخاب شدند.
در بخش بازیگری زن هیات داوران از "ناهید مسلمی" برای بازی در نمایش "جان گز" تقدیر ویژه کردند. در ادامه "پرستش سلطانی" برای نمایش "ایوب زمانی" و "شیما ملکیان" برای نمایش "آوازهای سرشامی" و نیز "مانلی حسین پور" برای نمایش "خون و ماتیک" به عنوان نفر سوم، ‌"شهره مکری" برای نمایش "سبز، سپید ، سرخ" و "رویا میرعلمی" برای نمایش "جان گز" به عنوان نفر دوم و "طیبه نیک آزاد" برای نمایش "بهشت 50 درجه بالای صفر" به عنوان نفر نخست برگزیده شدند.
در بخش بازیگر مرد ضمن تقدیر از "محمد پارسا قره داغی" بازیگر نمایش "قرار" از "حسین مسافر آستانه" برای بازی در نمایش "جان گز" تقدیر ویژه به عمل آمد. همچنین از گروه بازیگران نمایش "شام آخر" به کارگردانی "احمد سلیمانی" تقدیر شد و جایزه ویژه هیات داوران به آنها تعلق گرفت.
بر این اساس در بخش بازیگران مرد "حامد مکملی" برای نمایش "خاک شیرین"، "هومن کیایی" و "فرزین صابونی" برای نمایش "جان گز" به عنوان برگزیده سوم، ‌"امیر کربلایی" برای نمایش "سبز، سپید، سرخ" و "علیرضا مهران" برای نمایش "آوازهای سرشامی" به عنوان برگزیده دوم و "سید علی موسویان" برای نمایش "خون و ماتیک" به عنوان برگزیده نخست انتخاب شدند.
در نهایت نیز در بخش کارگردانی "سروش طاهری" برای نمایش "خون و ماتیک" و "کاوه مهدوی" برای نمایش "آوازهای سرشامی" به عنوان نفر سوم، "سید علی موسویان" برای نمایش "سبز، سپید، سرخ" به عنوان نفر دوم و "نیما دهقان" برای نمایش "جان گز" به عنوان نفر نخست انتخاب و برگزیده شدند.
ارسال نظر: