برگزاری مناظرات به صورت زنده قطعی است

کدخبر: 2379957
خبرنگار:

دبیر ستاد انتخابات کشور جزئیاتی از برگزاری مناظرات انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد.

اعلمی، دبیر ستاد انتخابات ریاست‌جمهوری درباره مناظره‌های انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: تعداد صندلی‌ها قطعی نشده است، ما تعداد را باز نگه داشته‌ایم تا ببینیم برای چند نفر باید صندلی‌ها تدارک دیده شود. ما این آمادگی را داریم که برای هر تعدادی که شورای نگهبان تأیید کند فضای مناظره هم به همان تعداد در نظر گرفته شود.

وی درباره شایعاتی که هرازگاهی درباره لغو مناظره‌ها منتشر می‌شود، تصریح کرد: مناظره‌ها قطعی شده است و به صورت زنده برگزار می‌شود. دکور مناظره‌ها در در استودیو اصلی سازمان در استودیو شماره ۱۱ در حال آماده‌سازی است.

اعلمی درباره مجریانی که به عنوان مجری مناظره‌ها مطرح می‌شود، اظهار کرد: این‌ها گمانه‌زنی است، اما مجری به‌زودی مشخص می‌شود و در حال حاضر سه نفر به عنوان گزینه‌های اصلی مناظره‌ها مطرح هستند.

وی درباره دیگر برنامه‌های انتخاباتی، تصریح کرد: همه نامزد‌ها گفت‌گو تلویزیونی دارند، میزگرد‌هایی هم در تدارک هستیم که با حضور کارشناسان برگزار شود و نامزد‌ها گفت‌وگو‌هایی هم به صورت مستقیم با دوربین دارند.

اعلمی با اشاره به حساسیت‌های این دوره از انتخابات، عنوان کرد: این دوره از انتخابات سختی‌هایی دارد با این حال با همه فشار و توان همه در حال به انجام رساندن امور هستند این اتفاق در دوره‌های قبل طی سه هفته برگزار می‌شد، اما الان تبدیل شده به دو هفته شده، ولی تلاش ما این است که همه تمهیدات دوره‌های قبل در این دوره هم برگزار شود.

وی در پایان بیان کرد: با این سختی‌ها تلاش ما این است که کمیت و کیفیت برگزاری برنامه‌های انتخاباتی و تبلیغاتی کمتر از دوره قبل نباشد.

ارسال نظر: