مدیران، اصلی‌ترین مخاطبان امر به معروف و نهی از منکر

کدخبر: 2377200
خبرنگار:

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور اصلی‌ترین حوزه فریضتین را حوزه مدیران دانست و گفت: باید به این موضوع توجه بیشتری شده و با جدیت دنبال شود‌.

به گزارش روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی؛ آیت‌الله صدیقی با حضور در ستاد امر به معروف آذربایجان شرقی در جریان آخرین اقدامات این ستاد قرار گرفت.

وی در این بازدید از اقدامات رییس و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی تقدیر کرد.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ضمن تأکید بر لزوم همکاری هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی با ستادهای امر به معروف ذیل قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بیان داشت: اصلی‌ترین حوزه امر به معروف و نهی از منکر حوزه مدیران است که باید به آن توجه بیشتری شده و با جدیت دنبال شود‌.

امام جمعه موقت تهران در ادامه خواستار تربیت هر چه بیشتر مربیان و اعزام آن‌ها به مساجد، ادارات و... جهت تبیین سیاست‌های ستاد و آموزش صحیح امر به معروف و نهی از منکر به عموم مردم شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به توافق سه جانبه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ، قوه قضائیه و بسیج بیان داشت: باید نسبت به حمایت همه جانبه به ویژه حقوقی و قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر اقدامات لازم صورت گیرد.

گفتنی است؛ در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام محمدحسن نستوهی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی ضمن تشکر از اهتمام آیت‌الله صدیقی بر اجرای احکام و حدود الهی در جامعه و حمایت‌های ایشان از فعالان عرصه فریضتین، به ارائه گزارشی از اقدامات ستاد استان در سال ۱۴۰۲ پرداخت.

 

 

 

 

 

ارسال نظر: