رئیس هیئت مدیره کشتیرانی: ایران با لغو تحریم ها با تمام بنادر دنیا ارتباط برقرار خواهد کرد

کدخبر: 1047499

محمد سعیدی یادآور شد: منتظر لغو تحریم ها هستیم تا به صورت آزادانه با خطوط کشتیرانی و بنادر دنیا ارتباط برقرار کنیم و کشتیهای ناوگان ملی به تمام مناطق دنیا تردد داشته باشند

به گزارش «نسیم»مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: از اواخر دی ماه و با برداشته شدن تحریم ها یکی از فعالان جبهه حمل و نقل دریایی در سطح بین الملل خواهیم شد .

محمد سعیدی یادآور شد: منتظر لغو تحریم ها هستیم تا به صورت آزادانه با خطوط کشتیرانی و بنادر دنیا ارتباط برقرار کنیم و کشتیهای ناوگان ملی به تمام مناطق دنیا تردد داشته باشند .

وی ادامه داد : این مهم باعث می شود در سطح بین الملل با توسعه جدی ناوگان مواجه شویم .

سعیدی به ظرفیت سازی ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: افزایش ظرفیت ناوگان تجاری براساس عرضه و تقاضای بازارو از طریق بالا بردن تعداد شناورها به صورت ملکی و یا اجاره ایی ادامه خواهد یافت .

رئیس هیئت مدیره کشتیرانی جمهوری اسلامی تصریح کرد با توسعه ظرفیت، تامین نیروی انسانی بخصوص جدب نیروهای جوان و تحصیل کرده یکی از اولویت های اساسی و کلیدی ما خواهد بود .

وی گفت:باید به مرحله ایی برسیم که بتوانیم فارغ التحصیلان دانشگاه های دریایی را به سایر کشورها صادر کنیم چرا که اعتقاد براین است کشور ما دارای استعدادهای قوی و ارزشمندی در این زمینه است .

ارسال نظر: