علی شادمان: احتمالا ادامه پخش "سرزمین کهن" بدون سانسور است

کدخبر: 894686

این بازیگر به «نسیم» گفت: فعلا که دربست در خدمت سریال "کیمیا" هستم؛ حداقل یک سال زمان برای تصویربرداری نیاز دارد/ نقش برادر شخصیت اصلی سریال را بازی میکنم؛ ۲۰ درصد کار درون جبهه‌های دفاع مقدس است

علی شادمان بازیگر جوان که این روزها مشغول کار در سریال "کیمیا" است درباره شرایط این پروژه 100 قسمتی که جواد افشار کارگردانی آن را برعهده دارد، به «نسیم»، گفت: این سریال اولین مجموعه صدقسمتی تلویزیون است که سرگذشت خانواده ای ایرانی را با محوریت فرزندان ایرانی و با تمرکز بر فرهنگ ایرانی روایت می کند. "کیمیا" نام شخصیت اصلی کار است و من نیز نقش "کیوان" برادر "کیمیا" را ایفا می کنم.

شادمان درباره میزان حضورش در این کار افزود: در این سریال از نوجوانی "کیوان" یعنی زمانی که 17 ساله است تصویر شده تا 24 سالگی و به گونه ای بلوغ عقلی این شخصیت تصویر می شود. من هم از ابتدای پروژه در آن حاضر بوده ام و تا قسمت 76 هم هستم.

این بازیگر پیرامون روند ضبط مجموعه نیز گفت: فیلمبرداری حداقل یک سال دیگر ادامه خواهد داشت و من نیز در این یک سال دربست در خدمت این پروژه بوده و بعید می دانم همزمان با آن، کار دیگری را قبول کنم.

علی شادمان پیرامون بخشی از "کیمیا" که در دل دفاع مقدس می گذرد اظهار داشت: حدودا 20 درصد کار درون جبهه هاست و 80 درصد بقیه خارج جبهه ها و من هم در برخی نماهای جنگ حاضرم.

این بازیگر درباره وضعیت دیگر سریال خود "سرزمین کهن" نیز گفت: همان طور که می دانید چندی قبل پخش سریال متوقف شد و آن طور که من شنیده ام با مذاکراتی که صورت گرفته بناست به زودی و بدون هیچ سانسوری روی آنتن برود.

ارسال نظر: