نمایشگاه "عطر یاس" در بوستان لاله تهران افتتاح شد

کدخبر: 990266

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از نمایشگاه عطر یاس در پارک لاله بازدید کرد/ این نمایشگاه در ۳۷ غرفه دینی، فرهنگی، قرآنی، سبک زندگی اسلامی، سلامت، کارآفرینیو مشاوره تا پانزدهم فروردین ماه برپا خواهدبود

به گزارش «نسیم» به نقل از روابط عمومی منطقه 6، حبیب الله غفوری، معاون فرهنگی و اجتماعی این منطقه گفت: نمایشگاه تخصصی- فرهنگی فاطمی با توجه به فرارسیدن بهار فاطمی در ایام فاطمیه و تقارن شهادت بانوی بی نشان با آغاز سال نو و در راستای طرح استقبال از بهار صبح امروز جمعه بیست و نهم اسفند ماه در پارک لاله افتتاح شد.

غفوری با اشاره به اینکه این نمایشگاه فرهنگی و هنری با هدف به تجسم کشیدن سیره حضرت زهرا(س) برپاشده است، خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در 37 غرفه دینی، فرهنگی، قرآنی، سبک زندگی اسلامی، سلامت، کارآفرینی، مشاوره و ... تا پانزدهم فروردین ماه برپا خواهدبود.

وی دیگر اهداف این نمایشگاه را ترویج فرهنگ و سیره فاطمی و همچنین سبک زندگی اسلامی دانست و از استقبال چشمگیر شهروندان در روز اول نمایشگاه ابراز خرسندی کرد.

در اولین روز نمایشگاه، هوشیار مدیر عامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی، حجت الاسلام والمسلمین امرودی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و همچنین شجاع پوریان، نماینده شورای شهر تهران از نمایشگاه بازدید کردند.

ارسال نظر: