جلیلی: فکت شیت آمریکایی زیاده خواهی آنها را نشان می‌دهد

کدخبر: 998492

رئیس پیشین گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای با اشاره به حضور کشورهای عدم تعهد در ایران گفت: دو سوم کشورهای دنیا برنامه هسته‌ای ما را تائید کردند اما چند کشور می‌خواهند بگویند ما کل دنیا هستیم

به گزارش «نسیم»، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس پیشین گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با آیت الله سید کاظم نورمفیدی امام جمعه گرگان، صبح امروز دیدار کرد در نشستی که با حضور برگزار شد.

جلیلی در این نشست با بیان این که دشمن دنبال بهانه گیری است، گفت: اگر حرف های حضرت آقا مبنای کار باشد موفقیت خواهیم داشت.

وی افزود: آن چه در فکت شیت آن ها منتشر شد زیاده خواهی آن ها را نشان می دهد و مبنای آن ها بسیار فراتر از بحث های متعارف است و جای خوش بینی نمی گذارد.

جلیلی با بیان این که حدود هفت سال است که هم سطح کشورهای غربی با آن ها مذاکره می کنیم، گفت: هر یک از کشورهای طرف مقابل هزاران کلاهک هسته ای دارند ولی معلوم نیست چرا از چند سانتریفیوژ نگران می شوند.

وی به حضور کشورهای عدم تعهد در ایران اشاره کرد و گفت: این کشورها که دو سوم کشورهای دنیا را تشکیل می دهند برنامه هسته ای کشور ما را تایید کردند ولی اکنون چند کشور می خواهند بگویند کل دنیا ما هستیم.

ارسال نظر: