"صندوق ذخیره کارکنان شهرداری‌های کشور تشکیل می‌شود"

کدخبر: 956186

ابوالفضل انتظاری، معاون شهردار مشهد گفت: این تصمیم در جلسه کارگروه معاونان اداری مالی کلان‌شهرهای کشور مصوب شده است/ این صندوق با جمع‌آوری منابع و سرمایه‌گذاری در طرح‌ها به دنبال حمایت از کارکنان شهرداری‌ها است

به گزارش «نسیم» به نقل از روابط عمومی این همایش، ابوالفضل انتظاری صبح امروز در جریان همایش مدیران اداری مالی کلان‌شهرهای کشور در مشهد و در جمع خبرنگاران مصوبات این اجلاس را تشریح کرد و افزود: باوجود اقدامات فراوان، شهرداری‌ها تاکنون موفق به وصول مطالبات خود از دستگاه‌های دولتی نشده‌ایم که در این جلسه قرار شد نمایندگان شهرداری‌ها در این خصوص با نمایندگان مجلس و دولت برای تعیین تکلیف آن رایزنی نمایند. معاون اداری و مالی شهرداری مشهد همچنین از رایزنی با نمایندگان مجلس برای ایجاد تکلیف برای دولت در بودجه در خصوص پرداخت دیون شهرداری‌ها خبر داد.

انتظاری گفت: از دیگر تصمیمات این کارگروه تامین اقلام و کالاهای مورد نیاز پروژه‌های شهرداری‌ها به صورت انبوه و با استفاده از تسهیلات بانکی یا فاینانس بود که باعث کاهش قابل توجه هزینه‌های شهرداری‌ها می‌شود.

معاون اداری و مالی شهرداری مشهد همچنین با اشاره به حضور مدیران ارشد بانک شهر ادامه داد: مدیران عالی بانک شهر در خصوص ظرفیت‌هایی که این بانک برای ارتقای خدمات مدیریت شهری فراهم آورده گزارشی ارائه داد.

انتظاری تصریح کرد: در این جلسه مصوب شد بانک شهر نسبت به تجهیز منابع مالی شهرداری‌ها بیش از گذشته اقدام نماید تا پروژه‌ها بهتر اجرا شده و مردم از عواید آن منتفع شوند.

ارسال نظر: