مدیرکل دادگستری فارس: مسئولین دانشگاه‌ها نسبت به پارتی‌های مجاورت دانشگاه بی‌تفاوت نباشند

کدخبر: 931425

القاصی در گفتگو با «نسیم» در بیان نحوه برخورد با پارتی‌هایی که در شیراز برگزار می‌شود، گفت: نیروهای امنیتی و انتظامی باید در مراتبی که جرم مشهود است رأسا به حکم قانون ورود کنند

علی القاصی مهر در این گفتگو در بیان نحوه برخورد با پارتی‌هایی که در شیراز برگزار می‌شود، گفت: نیروهای امنیتی و انتظامی باید در مراتبی که جرم مشهود است رأسا به حکم قانون ورود کنند و در مواردی که غیر مشهود است به دستگاه قضایی معرفی کنند و ما دستورات لازم جهت برخورد را ارائه می‌کنیم. مواردی داشتیم که نیروی انتظامی، پلیس اطلاعات و بسیج اعلام کردند و تعدادی از این افراد که بعضا اقداماتشان علنی هم بوده دستگیر و با آنان برخورد شده است.

مدیرکل دادگستری فارس در پاسخ به این سؤال که چرا با باغ‌های مجاور دانشگاه آزاد شیراز که محل برگزاری پارتی‌های مختلط هستند برخوردی صورت نمی‌گیرد؛ گفت: متولیان دستگاه‌ها هم باید برخورد کنند و اگر در فضای دانشگاه‌ها هست مسئولین دانشگاه‌ها نباید بی‌تفاوت باشند. امر به معروف بر همه واجب است و شامل همه عرصه‌ها می‌شود.

گفتنی استف چندی قبل در یکی از باغ‌های مجاور دانشگاه آزاد شیراز پارتی مختلطی برگزار شد که نیروی انتظامی پس از شکایت همسایگان، به محل مراجعه و اقدام به برخورد با این پارتی مختلط و افراد آن می‌کند.

ارسال نظر: