سخنگوی وزارت کشور:

در هیچ جای کشور مشکل امنیتی در برگزاری انتخابات وجود ندارد

کدخبر: 2027122

امیری با اشاره به اشراف کامل دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات در امنیت کامل گفت: در هیچ کجای کشور مشکل امنیتی وجود ندارد.

به گزارش «نسیم انلاین»، فارس نوشت: حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور امروز ظهر با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای دور دوم انتخابات مجلس 17 میلیون واجد شرایط رای دادن هستند،‌گفت: ستاد انتخابات کشور حدود 19 میلیون تعرفه به چاپ رسانید که برای هر کدام از از 21 استان که انتخابات در آن برگزار می‌شود رنگ تعرفه‌ها از یکدیگر متمایز است و امکان تخلف را به صفر می‌رساند.

وی افزود: تعرفه‌های دوره قبل را نمی‌توان برای مرحله دوم مورد استفاده قرار داد. همچنین در تمام شعب اخذ رای نماینده فرماندار، کاندیدها، شورای نگهبان و هیأت نظارت نسبت به نظارت و حسن اجرای انتخابات حضور دارند.

سخنگوی وزارت کشور با اشاره به گزارش ارائه شده از سوی معاون امنیتی این وزارتخانه در جلسه ستاد انتخابات کشور گفت: با توجه به گزارشی که آقای ذوالفقاری معاون امنیتی وزارت کشور ارائه کردند در هیچ کجای کشور مشکل امنیتی وجود ندارد و تمام دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی اشراف کامل دارند تا انتخابات در امنیت کامل برگزار شود.

ارسال نظر: