یحیی سنوار: پرونده اسرا در رأس اولویت‌های ما قرار دارد

کدخبر: 2321577

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که پرونده اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در رأس اولویت‌های این جنبش در گفتگو با مسئولان مصری و قطری قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، یحیی السنوار ، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در نوار غزه تاکید کرد که پرونده اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در رأس اولویت‌های جنبش متبوعش در گفتگو با مسئولان مصری و قطری قرار دارد.

بر اساس این گزارش، السنوار تصریح کرد که اولین مسئله‌ای که در گفتگوهای جنبش حماس با مسئولان مصری و قطری مطرح است، مسئله اسرای فلسطینی در زندان‌های صهیونیستی است.

سنوار مشارکت باشکوه و گسترده فلسطینیان در تظاهرات میلیونی بازگشت در مرز غزه را به منزله تجدید بیعت ملت با مقاومت فلسطین و تأکیدی دوباره بر حق بازگشت و شکستن محاصره کامل غزه دانست.

وی افزود که ما بر اصول ثابت و ملی خود و حق بازگشت پایبندیم و به تظاهرات بازگشت تا شکستن محاصره، آزاد سازی فلسطین و بازگشت آوارگان ادامه می‌دهیم و ملت فلسطین که امروز به طور باشکوه در تظاهرات بازگشت شرکت کرد، بار دیگر تاکید کرد که خواستار برخورداری از یک زندگی شرافتمندانه است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: