کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کنید

کدخبر: 2003030

پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس با انتشار تصاویر کلاهبردار حرفه‌ای از شهروندان خواست چنانچه از سوی این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، جهت شناسایی متهم و طرح شکایت به پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان مراجعه کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرهنگ ایوب احمدی فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اعلام این خبر گفت: دو نفر جاعل میلیونی تحت پوشش یکی از مسولان عالی رتبه دولتی مبالغی بین 10 تا 150 میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری می کردند.با تلاش ماموران اداره جعل و کلاهبرداری پلیس امنیت عمومی شهرستان فردیس یکی از مجرمان پرونده در تاریخ 23 آذر ماه سال جاری دستگیر اما همدست وی متواری شد.

وی افزود:با توجه به این که متهم دستگیر شده مبالغ میلیونی از شهروندان کلاهبرداری کرده بود،بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس دستور چاپ عکس بدون پوشش متهم را در رسانه های جمعی صادر کرد تا چنانچه شهروندانی که با این شیوه و توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند جهت پیگیری شکایت خود به پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود:ماموران پلیس امنیت،تحقیقات تکمیلی را در خصوص دستگیری متهم ردیف دوم پرونده آغاز کردند تا این که پس از تلاش شبانه روزی ماموران این پلیس،متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در منطقه "مشکین دشت" شهرستان فردیس دستگیر شد.

سرهنگ احمدی گفت: متهم دستگیر شده در همان بازجویی های اولیه ماموران در مواجه با ادله و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و اذعان داشت که با معرفی خود به عنوان قاضی و جعل اوراق قضائی با همدستی متهم ردیف اول،مراجعان به دادگاه ها و داسراها را با وعده حل مشکلات قضائی فریب داده و از آنها کلاهبرداری می کردند.

وی افزود:متهم در ادامه بازجویی های ماموران به تعداد زیادی کلاهبرداری تحت عناوین مختلف در استان های شمالی،تهران،اصفهان ،البرز و شهرهای کرج و فردیس اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان با بیان این که تاکنون تعداد زیادی از شکات شناسایی و جهت طرح شکایت به پلیس مراجعه کرده اند،اظهار داشت:با توجه به احتمال کلاهبرداری های بیشتر از سوی متهم دستگیر شده،بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فردیس دستور چاپ عکس بدون پوشش متهم را در رسانه های جمعی صادر کرده است.بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به پلیس امنیت فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس واقع در مشکین دشت - روبروی بانک ملی مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 360704141 -026 تماس بگیرند.

ارسال نظر: