معرفی خدمات نمایندگی سامسونگ در رشت

کدخبر: 2381236

خوشبختانه با وجود نمایندگی سامسونگ در رشت، هموطنان عزیز ساکن در این منطقه برای تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در رشت یا تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در رشت اصلاً هیچ دغدغه و نگرانی نخواهند داشت. یک مجموعه کاملا تخصصی وظیفه تعمیرات وسایل برقی سانسور را برای این افراد برعهده خواهد داشت. در این مطلب خدمات نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در رشت را برای شما عزیزان شرح می‌دهیم. پس تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

نمایندگی سامسونگ در رشت

معرفی خدمات نمایندگی سامسونگ در رشت

از جمله خدمات نمایندگی سامسونگ در رشت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-    تعمیرات وسایل برقی را در منزل تجربه کنید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در رشت تمامی خدمات خود را در محل ارائه می‌کند. یعنی نیازی نیست که شما به نمایندگی مراجعه کنید بلکه با این مجموعه تماس می‌گیرید و تعمیرکاران به منزل یا محل کار شما خواهند آمد. پس در همان روز می‌توانید دوباره وسیله برقی خود را سالم تحویل بگیرید و از نزدیک شاهد روند کار خواهید بود. منزل یا محل کار شما به تعمیرگاه مجهز تبدیل خواهد شد.

2-    تعویض قطعات با انواع اصل انجام می‌ شود.

عیب‌هایی که به وسایل برقی وارد می‌گردد ممکن است به قیمت از کار افتادن برخی از قطعات تمام شود. برای مثال احتمال دارد در جریان تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ در رشت، تعمیرکار به این نتیجه برسد که به جای تعمیر برخی از قطعات آسیب دیده، بهتر است آن‌ها را عوض کند. تحت نظر نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در رشت، مطمئن خواهید بود که فقط قطعات اورجینال با گارانتی بر روی این وسیله نصب می‌شود.

3-    گارانتی را دریافت کنید.

با توجه به اینکه هزینه تعمیر وسایل برقی گران تمام می‌شود، بنابراین به مشتریان حق می‌دهیم که از تعمیرکار ضمانت‌نامه بخواهند. به همین دلیل نمایندگی سامسونگ در رشت در راستای جلب اعتماد مشتریان، تعمیرکاران خود را موظف کرده است که به آن‌ها ضمانت‌نامه با اعتبار طولانی تحویل دهد.

4-    از تخفیف ‌ها استفاده کنید.

افرادی که نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در رشت را با هدف تعمیر وسایل برقی همانند ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی انتخاب می‌کنند، می‌توانند از تخفیفات این مرکز بهره‌مند شوند. اگر گارانتی وسیله برقی اعتبار دارد، حتما به تعمیرکار تحویل دهید چون در این صورت هزینه‌ها به شدت کاهش پیدا می‌کند.

5-    مشاوره رایگان را دریافت نمایید.

بعد از اینکه گزارشی از خرابی خود را در اختیار نمایندگی سامسونگ در رشت قرار دادید، اکنون گزارش توسط کارشناسان بررسی می‌گردد. اگر مشخص شود که عیب فنی بروز نکرده است، به‌صورت تلفنی و بدون هیچ هزینه‌ای شما راهنمایی می‌کنند تا بتوانید مشکل را خودتان برطرف کنید.

نمایندگی سامسونگ رشت

هزینه خدمات نمایندگی سامسونگ در رشت چقدر می ‌شود؟

به جرات می‌توان گفت تقریباً تمامی مشتریانی که با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در رشت تماس می‌گیرند، این سوال را مطرح می‌کنند که برای تعمیرات باید چه مبلغی بپردازند. اجازه دهید یکبار برای همیشه مسئله هزینه تعمیر وسایل تحت نظر نمایندگی سامسونگ در رشت را با یکدیگر بررسی کنیم:

·       ابتدا باید مشخص شود که آیا عیب‌یابی تخصصی نیاز است یا می‌توان به‌صورت تلفنی نیز مشکل را برطرف نمود. برای مشاوره تلفنی هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

·       در صورت نیاز به عیب‌یابی تخصصی، باید بررسی گردد که عیب رخ داده چه اندازه پیشروی کرده است؟

·       آیا قطعه‌ای بر روی وسیله برقی سوخته و باید تعویض گردد یا امکان تعمیر قطعه وجود دارد؟ تعویض قطعه، هزینه بیشتری به همراه خواهد داشت. به خصوص اینکه نمایندگی سامسونگ در رشت، از قطعات اورجینال استفاده می‌کند. این قطعات، گران‌تر هستند.

·       نمایندگی چه مبلغی را به عنوان دستمزد تعمیرکار تعریف کرده است؟

·       آیا گارانتی وسیله برقی معیوب اعتبار دارد یا خیر. درصورت منقضی  نبودن گارانتی، تخفیف‌های ویژه نمایندگی به شما تعلق خواهد گرفت.

چگونه از خدمات نمایندگی سامسونگ در رشت استفاده کنیم؟

1-    با این مجموعه تماس بگیرید.

در اولین قدم باید با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در رشت تماس بگیرید و گزارش کنید کدام وسیله و با چه نشانه‌هایی خراب شده است. یک گزارش کامل در اختیار کارشناسان قرار دهید تا تشخیص اولیه به درستی پیش برود.

2-    تعمیرکار به منزل شما مراجعه می ‌کند.

اگر مشخص شود که حتماً باید به‌صورت تخصصی دستگاه مورد بازبینی قرار گیرد، کارشناسان از شما می‌خواهند که تاریخی را مشخص کنید تا تعمیرکار دقیقاً در همان تاریخ به منزل شما مراجعه کند.

3-    عیب‌ یابی و تعمیرات انجام می ‌شود.

در حضور خود شما تعمیرات تخصصی بر روی وسیله برقی انجام می‌شود. درصورت نیاز به تعویض قطعات، اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

4-    گارانتی و فاکتور ارائه می ‌شود.

در پایان تعمیرات، تعمیرکار موظف است که حتماً گارانتی را با اعتبار طولانی و فاکتور را به صورت مهر شده در اختیار مشتری قرار دهد.

کلام آخر

نمایندگی سامسونگ در رشت یک مجموعه شبانه‌روزی است که با تیمی از تعمیرکاران کاربلد و مسلط به وسایل برقی سامسونگ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشد. کافی است با نمایندگی سامسونگ در رشت تماس بگیرید و یا به وب سایت رسمی نمایندگی سامسونگ رشت به نشانی اینترنتی www.samsung-rasht.com مراجعه نموده و درخواست خود را مطرح کنید. در تاریخی که شما مشخص کرده‌اید، تکنسین مراجعه حضوری خواهد داشت.
 

ارسال نظر: