فروش لوازم یدکی بسترن به سراسر کشور

کدخبر: 2381164

لوازم یدکی بسترن دارای تنوع زیادی بوده و هر یک از این قطعات نقش بسزایی در کارکرد خودرو دارد. در واقع عملکرد ماشین وابسته به قطعات آن می باشد و به همین دلیل همواره توصیه می کنیم که در انتخاب و خرید لوازم یدکی بسترن دقت بالایی داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع این قطعات را تهیه کنید. رانندگان باید در زمان هایی به صورت دوره ای نسبت به سرویس و یا تعویض قطعات آسیب دیده اقدام نمایند. قطعات بسترن دارای طول عمری هستند و پس از پایان طول عمر این قطعات با آسیب روبرو شده و در نتیجه نیاز به تعویض پیدا می کنند. در زمان استفاده از قطعات جدید دقت داشته باشید که خرید لوازم یدکی بسترن را در نوع اورجینال انجام دهید. در صورتی که نیاز به خرید لوازم یدکی بسترن دارید از طریق مجموعه ی نیوپارت می توانید نسبت به تامین انواع قطعات بسترن اقدام نمایید. از جمله قطعات مهم در بسترن، ترموستات بسترن b30 می باشد که این قطعه در زمان هایی نیاز به تعویض پیدا می کند و نیاز به خرید آن دارید. ترموستات بسترن b30 نقش مهمی در تنظیم دمای موتور و رادیاتور دارد و هر گونه اختلال در این قطعه ممکن است به سایر قطعات نیز صدمه وارد کند. به همین دلیل در زمان هایی که نیاز به خرید ترموستات بسترن b30 دارید از طریق این مجموعه می توانید نوع با کیفیت این قطعه را تهیه کنید.

قطعات بسترن

خرید لوازم یدکی بسترن مصرفی

برخی از قطعات بسترن از قطعات مصرفی هستند که باید به صورت دوره ای تعویض شوند. این نوع از لوازم یدکی بسترن ، با توجه به شرایط و میزان استفاده و نگهداری از خودرو ، نیاز به تعویض پیدا می کند. این قطعات عبارتند از :

  • رادیاتور

با توجه به نوع رانندگی و شرایط آن ، باید این قطعه بررسی شده و در زمان مورد نیاز تعویض گردد.

  • دیسک و لنت ترمز

دیسک ترمزو لنت ترمز از قطعات بسترن هستند که در هر 30 تا 50 هزار کیلومتر نیاز به تعویض دارند.

  • فیلتر هوا

فیلتر هوا از قطعات مصرفی بسترن است که پس از گذشت 15000 کیلومتر باید تعویض شود.

  • فیلتر روغن

فیلتر روغن بسترن نیز به صورت دوره ای در هر 5 تا 10 هزار کیلومتر نیاز به تعویض دارد.

  • فیلتر سوخت

از دیگر لوازم یدکی بسترن می توان به فیلتر سوخت اشاره کرد که هر 20 تا 30 هزار کیلومتر نیاز به تعویض دارد.

خرید لوازم یدکی بسترن

لوازم یدکی بسترن اورجینال را از طریق مجموعه ی نیوپارت تهیه کنید زیرا این مجموعه فروش لوازم یدکی بسترن را به صورت مستقیم ارائه می کند و تنها قطعات اصلی را عرضه می نماید. از جمله قطعات بسترن ، ترموستات بسترن b30 است و این قطعه در موارد خاص مانند که موتور داغ کند و یا پایین بودن دما ، ممکن است دچار مشکل شده باشد. در زمان خرابی در ترموستات بسترن b30  ، باید نسبت به تعویض آن بپردازید. فروشگاه نیو پارت یکی از فروشگاه های معتبری است که دارای سال ها فعالیت در حوزۀ فروش لوازم یدکی بسترن بوده و به صورت اینترنتی نیز فعالیت دارد. مشتریان گرامی برای خرید لوازم یدکی بسترن اصلی به سایت این مجموعه مراجعه کرده و با همکاران ما تماس بگیرند. قیمت لوازم یدکی بسترن بر اساس نوع قطعه مختلف است و معمولا قیمت قطعات مصرفی از لوازم جانبی و سخت افزاری ارزان تر می باشد. هر قطعه با توجه به اندازه و پیچیدگی هایی که دارد با قیمت های مختلف ارائه می شود. فروش لوازم یدکی بسترن به صورت اینترنتی این امکان را فراهم نموده است تا افراد بتوانند به راحتی خرید قطعات بسترن را انجام دهند.

قطعات بسترن

قیمت لوازم یدکی بسترن

بسترن از ماشین های است که فروش خوبی را دارد ، به همین دلیل نیاز به خرید لوازم یدکی بسترن هم وجود دارد. قیمت لوازم یدکی بسترن ، با توجه به نیاز بازار و تقاضا برای این قطعات تعیین می گردد و در صورتی که با کمبود قطعات یدکی مواجه باشیم قیمت آن بالاتر می رود. همچنین نرخ ارز یکی از مواردی است که در قیمت لوازم یدکی بسترن موثر می باشد و با افزایش نرخ ارز، قیمت لوازم یدکی بسترن نیز با افزایش روبرو می شود. تورم و مسائل اقتصادی نیز بر قیمت این قطعات موثر می باشند. با خرید از مراکزی که فروش لوازم یدکی بسترن را به صورت مستقیم ارائه می کنند ، می توانید با قیمت مناسب این قطعات را تهیه کنید.

فروش قطعات بسترن همچون ترموستات بسترن b30 ، از طریق فروشگاه نیوپارت انجام می گیرد و این مجموعه توانسته همواره بهترین قطعات را به دست مصرف کنندگان برساند همچین ارائه ی قیمت های منصفانه توسط این مجموعه انجام می گیرد.  

خرید لوازم یدکی بسترن

قطعات بسترن برای هر یک از مدل های بسترن متفاوت است و در زمان خرید لوازم یدکی بسترن باید به مدل خودرو توجه داشته باشید. استفاده ی صحیح از خودرو و استفاده از قطعات با کیفیت موجب می شود که نیاز کمتری به خرید قطعات بسترن داشته باشید. لوازم یدکی بسترن شامل انواع قطعات مورد نیاز این خودرو است که در بازار انواع اصلی و تقلبی این قطعات عرضه می شود. در زمانی که بسترن با مشکلی روبرو شود ، نیاز است که قطعات بسترن بررسی شوند و در صورتی که قطعات قابل تعمیر نباشند نیاز به تعویض پیدا می کنند. برای خرید لوازم یدکی بسترن دقت کنید که هر فروشگاهی قابل اعتماد نیست و باید حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید نوع با کیفیت لوازم یدکی بسترن را تهیه کنید. قطعات بسترن اصلی وارداتی هستند و دارای قیمت های مشخص هستند بنابراین در صورتی که این قطعات با قیمت های بسیار پایین فروخته شود باید به اصالت آن شک کنید زیرا در بازار انواع قطعات بسترن در نوع تقلبی هم عرضه می شود که با انتخاب فروشگاه معتبر می توانید از نظر اصالت و کیفیت قطعه، مطمئن شوید.

قطعات بسترن

علت تعویض ترموستات بسترن b30

تعویض ترموستات بسترن   b30در مواقعی که این قطعه دچار مشکل شده باشد، انجام می گیرد. در زمان هایی با سرویس های دوره ای متوجه عدم کارکرد صحیح ترموستات بسترن b30 می شود که در ادامه به برخی از موارد اشاره می کنیم:

داغ شدن موتور: در صورت که موتور داغ کند نیاز است که سریعا نسبت به رفع آن اقدام کنند. در چنین زمانی ممکن است که مشکل از ترموستات بسترن b30 باشد.

عدم گرم شدن کابین: اگر بخش گرمایشی خودرو با مشکل مواجه شود و به خوبی کار نکند و در صورتی که کابین به سرعت گرم نشود، ممکن است مشکل از ترموستات بسترن b30 باشد.

پایین بودن دما: در صورتی که نشانگر دما در پایین ‌تر از حد نرمال باشد، ممکن است ترموستات بسترن b30 با مشکل مواجه شده باشد.

نشت مایع خنک ‌کننده: در صورتی که نشت مایع خنک ‌کننده در اطراف ترموستات اتفاق بیفتد، امکان دارد که مشکل از ترموستات بسترن b30 یا سایر لوازم یدکی بسترن باشد.

سن و عمر ترموستات: هر یک از قطعات بسترن دارای عمری است و نیاز است که در زمان هایی خرید ترموستات بسترن b30 مجدد انجام شود. این زمان در حدود تا 7 سال است.

فروشگاه نیوپارت ، پخش قطعات بسترن را با مناسب ترین قیمت ارائه می کند. برای خرید قطعات بسترن از طریق این مجموعه خریدتان را به صورت اینترنتی انجام دهید. برای کسب اطلاعات لازم با همکاران ما تماس بگیرید.

https://newpart-shop.com/

 

ارسال نظر: