فروش توربو شارژ به صورت مستقیم : فروشگاه توربو شارژ سنتر

کدخبر: 2381110

در بسیاری از خودرو های امروزی قطعه ای به نام توربو شارژ وجود دارد. توربو شارژ ها قطعات بسیار مهم هستند که در عملکرد خودرو نقش بسیار مهمی دارند. با استفاده از توربو شارژ ، نیروی موتور بسیار بالا رفته و می توان بازدهی بیشتری را از موتور مشاهده کرد. توربو شارژ ها برای موتور های احتراق داخلی به کار می روند. توربو شارژ ها قطعات کمکی موتور هستند که با رساندن اکسیژن بیشتر به موتور موجب کارکرد بهتر آن می شوند. استفاده از توربو شارژ در خودرو های جدید بسیار مشاهده می شود زیرا با توجه به قیمت توربو شارژ که بسیار مناسب است ، می توان بازدهی موتور را بالا برد و این ایده به جای استفاده از موتور های با حجم بالا و وزن سنگین تر به کار گرفته شده است که با استفاده از توربو شارژ ، نیازی به افزایش حجم و وزن موتور نمی باشد. در سیستم توربو شارژ ، کمپرسور تعبیه شده است که وظیفه ی متراکم نمودن سیالات را دارد به همین دلیل استفاده از کمپرسور موجب شده که هوا متراکم شده و این هوای متراکم به سیلندر انتقال پیدا کند.

 

Picture1

مزایای توربو شارژ

استفاده از توربو شارژ دارای مزایای زیادی است که موجب شده از این قطعه در خودرو های مختلف بتوان بهره برد. کاهش آلودگی هوا به وسیله ی توربو شارژ انجام می گیرد. تولید انرژی بیشتر با استفاده از توربو شارژ انجام می گیرد و قدرت موتور به واسطه ی وجود توربو شارژ افزایش پیدا می کند. افزایش راندمان بدون افزایش وزن موتور انجام گرفته و از توربو شارژ می توان برای انواع خودرو ها و وسایل نقلیه استفاده نمود به طوری که هم برای موتور های دیزلی و هم برای موتور های بنزینی می توان از توربو شارژ استفاده نمود. با استفاده از توربو شارژ، از هدر رفت انرژی جلوگیری می شود.  

تفاوت موتور های توربو شارژ با موتور های تنفس طبیعی

موتور توربو قدرت بالایی در مقایسه با موتور های فاقد توربو شارژ دارد و در نتیجه سوخت کمتری مصرف می کند. این مصرف کمتر سوخت در نسبت به توان و اسب بخار تولید شده می باشد بنابراین تفاوت قابل توجه میان موتور ها توربو و موتور های فاقد سیستم توربو شارژ وجود دارد. در بسیاری از خودرو های ایران و چینی و.. از این سیستم استفاده می شود و خودرو های دارای توربو شارژ طرفداران بیشتری دارند. در این مورد می خواهیم با مثالی برای شما اهمیت توربو شارژ در خودرو را مشخص کنیم. خودروی هایما s7 را در نظر بگیرید. این خودرو در انواع معمولی و مدل توربو تولید می شود. هایما معمولی با موتور 2 لیتری ، 148 اسب بخار را تولید می کند و 180 نیوتن متر گشتاور است اما همین خودرو با دور موتور یکسان در نوع توربو ، دارای 170 اسب بخار و 230 نیوتن متر گشتاور است. بنابراین تفاوت قابل توجهی را مشاهده می کنیم. قیمت توربو شارژ بسیار مناسب است و به همین دلیل در خودرو های زیادی از آن استفاده شده است.

Picture1

نگهداری از سیستم توربو شارژ

در زمان کار کردن با خودرو هایی که دارای سیستم توربو شارژ هستند نیاز است که به مواردی توجه داشته باشید تا این سیستم با مشکلی مواجه نشود. استفاده از دنده ی مناسب ، خاموش کردن صحیح خودرو ، گرم کردن صحیح موتور ، استفاده از سوخت مناسب ، استفاده از روغن موتور مناسب و تعویض به موقع روغن ، تعویض به موقع فیلتر های سوخت و هوا از موارد مهم است که در خودرو های دارای سیستم توربو شارژ باید به آن توجه داشته باشید. خودرو هایی که دارای توربو هستند، به سرویس های دوره ای حساس بوده و برای افزایش عمر قطعات نیاز است که این سرویس ها به موقع انجام شود.

تعمیرات توربو شارژ

زمانی که توربو شارژ با مشکل روبرو شود ، موجب عملکرد نادرست خودرو شده و نیاز به تعمیرات یا تعویض دارد. در زمان هایی که بتوان تعمیر توربو شارژ را انجام داد ، می توان مجدد از این قطعه استفاده نمود ، اما در صورتی که مشکل برطرف شود نیاز به تعویض خواهد داشت. مجموعه ی توربو شارژ سنتر ، علاوه بر فروش توربو شارژ ها ، خدمات تعمیر توربو شارژ را هم ارائه می کند. این مجموعه با بهره مندی از نیروی تخصصی در زمینه ی تعمیرات انواع توربو شارژ ها ، خدماتی بسیار عالی را ارائه می کند. برای ارتباط با کارشناسان ما به سایت توربو شارژ مراجعه نموده و با ما تماس بگیرید. فروش توربو شارژ مخصوص خودرو های مختلف انجام می گیرد. هر یک از خودرو هایی که دارای توربو شارژ هستند ، توربو شارژ آنها به شکل مخصوص است. بنابراین برای خرید توربو شارژ باید این قطعه را مخصوص به خودروی مورد نظر انجام دهید. خرید توربو شارژ به صورت اینترنتی از طریق سایت توربو شارژ سنتر امکانی را فراهم نموده است تا خریداران بتواند بسیار آسان نسبت به تهیه این قطعه اقدام کنند. با توجه به خرید و فروش گسترده با مناسب ترین قیمت توربو شارژ، یافتن یک مجموعه‌ ای که پخش توربو شارژ ‌ها را ارائه دهد بسیار مهم است.

Picture1

خرید توربو شارژ با قیمت ارزان

 اگر می ‌خواهید خرید توربو شارژ با قیمت ارزان را انجام دهید ، مجموعه توربو شارژ سنتر در خدمت شماست. این مجموعه مرجع کامل برای خرید انواع توربو شارژ مورد نیازتان می ‌باشد. این مجموعه انواع توربو شارژ ‌ها را در کیفیت بسیار عالی ارائه می ‌کند. برای خرید توربو شارژ مورد نیاز برای خودرو های مختلف می ‌توانید از طریق مجموعه توربو شارژ سنتر اقدام به خرید محصولاتی اصل نمایید. مرکز توربو شارژ سنتر، بهترین قیمت توربو شارژ را برای مشتریانش در نظر گرفته است تا بتوانند بسیار آسان خرید اینترنتی را انجام دهند. به این صورت مشتریان برای خرید توربو شارژ نیازی به مراجعه حضوری ندارند و از طریق سایت ثبت سفارشات خود را انجام خواهند داد. بنابراین مشتریان قادر خواهند بود از نقاط دور نیز به این مجموعه دسترسی داشته و خرید هایشان را به شکل مطمئن انجام دهند. فروشگاه ‌های زیادی در زمینه فروش توربو شارژ فعالیت دارند. مرکز توربو شارژ سنتر وارد کننده انواع توربو شارژ ‌ها به کشور می ‌باشد و به همین دلیل پخش گسترده توربو شارژ ‌ها را ارائه می ‌دهد. این مجموعه دارای سابقه طولانی در حوزه فروش این قطعه بوده و می ‌تواند بهترین قیمت توربو شارژ و بهترین خدمات دهی را به شما ارائه کند.

 https://turbochargecenter.com/

 

 

ارسال نظر: