کدام برند تلویزیون ارزش خرید بیشتری دارد؟ هوریون یا تی سی ال؟

کدخبر: 2381050

امروزه باتوجه به وجود برندها و مدل‌های مختلف تلویزیون در بازار، انتخاب تلویزیون مناسب سخت‌تر و دشوارتر شده است. برای انتخاب تلویزیون باید یکسری فاکتورها و عوامل را در نظر گرفت و با بررسی و ارزیابی بین محصولات مختلف بهترین انتخاب را داشت. داشتن آگاهی کامل درباره انواع تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های تلویزیون کمک زیادی به انتخاب تلویزیون مناسب خواهد کرد. برند هوریون و برند تی سی ال از برندهای نوظهور و باکیفیتی هستند که در سال‌های اخیر تلویزیون‌های هوشمند و مدرنی را به بازار عرضه کرده‌اند و با استقبال خوبی از سوی مصرف‌کنندگان مواجه شده‌اند. در این مطلب به بررسی خصوصیات و ویژگی‌های این دو برند تلویزیون پرداخته‌ایم اگر برای شما هم این سوال مطرح است که تلویزیون هوریون بهتر است یا تلویزیون تی سی ال با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

معرفی برند هوریون

Picture1

این برند با نام تجاری Horion یکی از تولیدکنندگان تلویزیون و زادگاه آن چین است. تلویزیون هوریون با اینکه مدت زیادی نیست که وارد بازار شده است اما در همین زمان کوتاه هم پرفروش بوده و طرفدارانی پیدا کرده است.  شرکت هوریون بیشتر به دلیل عرضه تلویزیون‌هایی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب شناخته می‌شود.

تلویزیون‌های این برند باتوجه به قابلیت، ویژگی‌ها و قیمت مناسبی که دارند گزینه مناسبی برای خرید هستند.

معرفی برند تی سی ال

Picture1

تی سی ال، برند ایرانی و عضوی از شرکت چند ملیتی چینی که تلویزیون‌های پرفروشی در بازار جهان و ایران دارد. در سال ۱۳۹۶ این شرکت با مادیران همکاری خود را شروع کرد که سبب آغاز فصل جدیدی برای این برند شد. مادیران گارانتی و خدمات پس از فروش تلویزیون تی سی ال را به عهده دارد که این موضوع یکی از مزایای مهم تلویزیون تی سی ال محسوب می‌شود. طراحی خوب، کیفیت بالا، استفاده از تکنولوژی‌های مدرن روز از ویژگی‌های تلویزیون‌های برند تی سی ال است.

تلویزیون هوریون بهتر است یا تی سی ال؟

انتخاب تلویزیون باید بر اساس فاکتورها و معیارهای مهم و تاثیرگذار انجام شود. ابتدا باید نیازهای خود را اولویت بندی کرد و سپس با مقایسه انواع تلویزیون و ویژگی‌های آن ها بهترین انتخاب را انجام داد. برخی از تلویزیون ها مناسب برای استفاده روزمره و برخی مناسب برای گیمینگ هستند. باید با توجه به نیاز و مصرف خود از بین محصولات پس از بررسی و ارزیابی بهترین را انتخاب کنید.

‌تلویزیون‌های هوریون و تی سی ال از نظر کیفیت، امکانات، تکنولوژی و رضایت مصرف کنندگان تقریبا در سطح یکسانی قرار دارند اما برای اینکه بتوان بین آن ها انتخاب و تصمیم‌گیری درستی داشت باید بعد از توجه به ابعاد و قیمت آن ها به بررسی و مقایسه امکانات و فاکتورهای این دو برند پرداخت. در این بخش به مقایسه برخی از مهم‌ترین فاکتورهای این دو تلویزیون می‌پردازیم.

وضوح تصویر

شاید بتوان گفت مهم‌ترین فاکتوری که هنگام انتخاب تلویزیون باید به آن توجه کرد وضوح و کیفیت تصویر است. هردو برند وضوح و کیفیت تصویر 4KK دارند که بسیار مناسب است. تلویزیون‌های برند تی سی ال که اخیرا به بازار عرضه شده‌اند کیفیت FULL HD دارند.

نوع پنل

پنل تلویزیون از دیگر فاکتورها و ارکان مهمی است که باید به آن توجه کرد. معمولا هر برند از نوع خاصی پنل استفاده می‌کند. پنل تلویزیون‌های برند هوریون IPS است البته این برند تلویزیون‌هایی با پنل VA هم دارد. برند تی سی ال از پنل VA در تلویزیون‌های خود استفاده کرده است.

هوشمندی تلویزیون

هوشمندی یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های تلویزیون‌های امروزی است. با استفاده از این امکانات و تکنولوژی‌ها امکان دسترسی به اینترنت و انتقال محتوا امکان‌پذیر شده است. تلویزیون‌های تی سی ال و هوریون هردو هوشمند هستند و از سیستم عامل‌های خوب و پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند.

سیستم صوتی

یکی دیگر از فاکتورها و عوامل مهم در انتخاب تلویزیون سیستم صوتی است که باید آن توجه کرد و آن را در اولویت قرار داد. هر دو تلویزیون از سیستم صوتی قوی بهره می‌برند و توان خروجی بالایی دارند که شما را از خرید بلندگو جدا بی نیاز می‌کند.

درگاه‌های ارتباطی

پورت و درگاه نیز در تلویزیون‌های امروزی بسیار با اهمیت هستند. با استفاده از این درگاه‌ها می‌توان انواع محتوا و داده را منتقل کرد که این قابلیت سبب افزایش کارایی تلویزیون خواهد شد. این دو تلویزیون هر دو به بلوتوث، وای فای، USB، سیستم بی‌سیم مجهز هستند.

گارانتی

گارانتی به جهت اینکه کیفیت بالای محصول را تضمین می‌کند از اهمیت بالایی برخوردار است و در هنگام انتخاب تلویزیون باید به آن توجه ویژه داشت. گارانتی تلویزیون‌های هوریون را هوریون سرویس برعهده دارد و تلویزیون های تی سی ال دارای گارانتی مادیران می‌باشند.

همانطور که بیان شد در مقایسه تلویزیون هوریون و تی سی ال باید ابتدا جزئیات ساخت و ویژگی‌های این دو محصول را در نظر گرفت. برندهای هوریون و تی سی ال هردو جزو بهترین تولیدکنندگان تلویزیون هستند که در سال های اخیر تلویزیون‌های باکیفیتی را به بازار عرضه کرده‌اند. اما در پاسخ به اینکه تلویزیون هوریون بهتر است یا تی سی ال و مقایسه‌ی این دو محصول باید گفت که با توجه به نوع و مدل بهترین تلویزیون‌های هر کدام از برندها فرق دارد و باید با توجه به نیاز و سلیقه از بین آن ها انتخاب کرد.

جیمبوشاپ یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در کشور بهترین تلویزیون‌های برند هوریون و تی سی ال را به مشتریان گرامی عرضه کرده است. شما می‌توانید انواع تلویزیون تی سی ال و هوریون را از فروشگاه اینترنتی جیمبوشاپ به صورت نقد و اقساط خریداری کرده و در کوتا‌ه‌ترین زمان در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

 

ارسال نظر: