امکانات ورزشی هتل سراج و حیات شرقی مشهد

کدخبر: 2381037

مدیران هتل‌ها تلاش می‌کنند که با ارائه امکانات و خدمات مختلف رضایت مسافرانشان را به دست بیاورند. گاهی اوقات این تلاش‌ها به نتیجه می‌رسد و گاهی هم شرایط مانع از ارائه برخی از خدمات به مسافران می‌شود. به‌عنوان‌مثال یکی از امکاناتی که در اکثر هتل‌های دو ستاره یا سه ستاره وجود ندارد، امکانات ورزشی است.

به‌عنوان‌مثال هتل سراج مشهد و هتل حیات شرقی مشهد دو نمونه از هتل‌های بسیار خوب و اقتصادی شهر مشهد به‌حساب می‌آیند که فاقد امکانات ورزشی هستند. در این دو هتل سالن ورزشی یا مجموعه آبی وجود ندارد به همین دلیل مسافران باید از روش‌های دیگری برای ورزش و فعالیت بدنی استفاده کنند. اگر شما هم درباره روش‌هایی که می‌توانند به افزایش فعالیت بدنی‌تان در طول سفر کمک کنند کنجکاو هستید؛ با ما تا انتهای این مطلب همراه بمانید. ما در ادامه چندین راهکار بسیار خوب و در دسترس برای ورزش در سفر را به شما معرفی خواهیم کرد.

چگونه در سفر به مشهد ورزش کنیم

اقامت در هتل‌هایی مانند هتل سراج مشهد که امکانات ورزشی ندارند نباید بهانه‌ای برای ورزش نکردن در طول سفر باشد. بسیاری از مسافران می‌توانند با روش‌هایی بسیار ساده که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم فعالیت بدنی خود را افزایش دهند. انجام ورزش روزانه در طول سفر باعث ایجاد شادابی و نشاط و رفع نگرانی‌هایتان درباره افزایش وزن می‌شود. اگر در هتل‌هایی مانند هتل حیات شرقی مشهد اقامت دارید؛ ما به شما توصیه می‌کنیم که در طول روز حداقل یکی از فعالیت‌های زیر را انجام دهید.

Picture2

روزانه حداقل نیم ساعت پیاده‌روی کنید

پیاده‌روی یکی از بهترین و در دسترس‌ترین ورزش‌هایی است که همه افراد می‌توانند در طول سفر آن را انجام بدهند. ما به همه مسافران توصیه می‌کنیم که در طول روز حداقل نیم ساعت پیاده‌روی کنند. شما می‌توانید برای پیاده‌روی به پارک‌های نزدیک هتل سراج مشهد و هتل حیات شرقی بروید.

به‌عنوان‌مثال پارک باغ ملی دو کیلومتر با هتل سراج فاصله دارد. همچنین شما می‌توانید به‌جای استفاده از تاکسی، مسیرهای کوتاه را پیاده طی کنید. پیاده‌روی برای سلامتی فواید بسیار زیادی دارد. به‌عنوان‌مثال در طولانی‌مدت باعث بهبود عملکرد قلب و تقویت عضلات می‌شود. همچنین سطح انرژی بدن را بالا می‌برد و شرایطتان از نظر روحی بهتر می‌شود.

در صورت امکان از پله‌ها برای رفت‌وآمد استفاده کنید

در هتل حیات شرقی مشهد و هتل سراج آسانسور وجود دارد. مسافران می‌توانند با آسانسور به طبقات مختلف هتل رفت‌وآمد کنند. بااین‌حال اگر نتوانسته‌اید در طول روز ورزش کنید؛ ما به شما توصیه می‌کنیم که به‌جای آسانسور از پله‌ها استفاده کنید. رفت‌وآمد از طریق پله‌ها هم می‌تواند به شما در سوزاندن کالری کمک کند. البته اگر مشکلات حرکتی یا دردهای عضلانی دارید، شاید این روش برای شما مناسب نباشد.

از دوچرخه‌سواری غافل نشوید

خبر خوب اینکه شما می‌توانید در مشهد دوچرخه اجاره کنید. در بخش‌های مختلف شهر مشهد به‌خصوص در نزدیکی پارک‌ها و بوستان‌ها، غرفه‌هایی برای اجاره دوچرخه وجود دارند. هزینه اجاره دوچرخه در مشهد هم بسیار کم است و شما با پرداخت مبلغی بسیار جزئی می‌توانید دوچرخه اجاره کنید. همچنین در اکثر پارک‌ها و برخی از خیابان‌های مشهد مسیرهای مخصوص دوچرخه‌سواری هم ساخته شده است. اگر در هتل سراج مشهد اقامت دارید؛ ایستگاه‌ تقاطع خیابان طبرسی و مقداد یا ایستگاه تقاطع طبرسی و مفتح نزدیک‌ترین ایستگاه‌های دوچرخه‌های اجاره‌ای به هتل شما هستند.

Picture2

تمرینات ساده ورزشی را انجام دهید

برخی از تمرین‌های ورزشی به هیچ وسیله و امکاناتی نیاز ندارند بنابراین شما می‌توانید این تمرینات را در طول سفر هم انجام دهید. به‌عنوان‌مثال پلانک، حرکات کششی، دراز و نشست و... از جمله حرکت‌های ورزشی بسیار مفیدی هستند که شما می‌توانید در یک اتاق کوچک هم آن‌ها را تمرین کنید. این تمرینات ساده خستگی سفر را از تنتان بیرون می‌کنند و حس شادابی و نشاط را در شما به وجود می‌آورند.

به مجموعه‌های آبی مشهد سری بزنید

در شهر مشهد تعداد زیادی مجموعه آبی بزرگ وجود دارد. اگرچه اغلب آن‌ها فاصله زیادی تا هتل سراج و هتل حیات شرقی دارند؛ بااین‌حال مجموعه‌های آبی معروف مشهد مانند موج‌های آبی، موج‌های خروشان و پارک ساحلی آفتاب ارزش وقت گذاشتن را دارند. این مجموعه‌های آبی به‌اندازه‌ای بزرگ هستند و تفریح‌های آبی متنوعی دارند که بسیاری از مسافران یک روز کامل یا حداقل نیمی از روز را به شنا و تفریح در آن‌ها اختصاص می‌دهند. شما می‌توانید با خرید بلیط بدون محدودیت زمانی تا پایان ساعت کاری مجموعه در پارک‌های آبی تفریح و هیجان را تجربه کنید.

 

ارسال نظر: